Akademický klub: návštěvníci si stěžují na dlouhé čekání

29. 11. 2005 | | Studentský život

V září byl v budově žižkovské menzy otevřen Akademický klub. Se začátkem semestru se začaly objevovat stížnosti studentů na příliš dlouhé čekání na obsluhu. Akademický klub má krásný výhled na Prahu a láká k posezení studenty i učitele. Některé však odrazuje to, že musejí dlouho čekat.

V září byl v budově žižkovské menzy otevřen Akademický klub. Se začátkem semestru se začaly objevovat stížnosti studentů na příliš dlouhé čekání na obsluhu.

Akademický klub má krásný výhled na Prahu a láká k posezení studenty i učitele. Některé však odrazuje to, že musejí dlouho čekat. „Dvakrát během jednoho týdne jsem byl nucen neobsloužen odejít,“ tvrdí student Podnikohospodářské fakulty Vladimír. Není sám, s obdobnou zkušeností se podle našeho zjištění setkali i další studenti.

Vladimír byl ale jeden z mála, kdo napsal do Eurestu, který Akademický klub i samotnou menzu provozuje. Ve svém dopisu uvádí, že po příchodu a zasednutí ke stolu se nedočkal kontaktu s obsluhou po dobu patnácti minut.

Vedoucí gastronomického provozu společnosti Eurest na VŠE Augustin Urbanides vidí hlavní problém v tom, že lidé chodí do klubu nárazově a klub je příliš rozlehlý. Podnik bývá například v dobách oběda docela plný, protože ceny jsou zde poměrně nízké a to zvyšuje jeho oblibu u studentů.

„Snažíme se to vyřešit,“ uvedl Urbanides. Podle něj byly posíleny směny v kritických časových intervalech. Konkrétně byli najati brigádnicí, kteří mají pomoci personálu hlavně přes poledne. K čekacím dobám dodává, že cílem obsluhy je postarat se všestranně o zákazníka, v poklidu převzít objednávku a tím zajistit určitou úroveň služeb.

Akademický klub fungoval v menze Italská již od devadesátých let. Měl oddělenu studentskou a zaměstnaneckou část. Z důvodu rekonstrukce objektu menzy byl provoz klubu v roce 2004 přerušen a od září 2005 znovu otevřen v nových prostorách, ve třetím patře s okny do Italské ulice.

Proč byl jako provozovatel klubu vybrán právě Eurest, vysvětluje Eva Fischerová ze sekretariátu kvestora: „Firma Eurest vyhrála veřejnou obchodní soutěž na provoz menzy a smluvně se zavázala, v duchu soutěžních podmínek, rozšiřovat nabídku služeb podle potřeb školy.“

Mohlo by vás zajímat: