ISIS opět nevydržel

ISIS opět nevydržel

17. ledna 2006 – Jan Tichý
Zpravodajství

Nový školní studijní systém ISIS od společnosti Gitus ani v tomto semestru neustál nápor studentů, kteří si chtěli zaregistrovat své předměty pro příští půlrok. Registrace předmětů pro letní semestr začaly dnes ve 13 hodin. Již krátce poté bylo však pro nově příchozí téměř nemožné se přihlásit. Systém požadavky odmítal s odkazem na vyčerpaný limit přihlášených uživatelů. Po hodině a půl pak Výpočetní centrum odstavilo ISIS zcela z provozu.

Prorektor pro informační systém RNDr. Igor Čermák se odmítl k dnešnímu výpadku jakkoliv vyjádřit.

V poslední době je to již druhé kritické selhání systému. Vedle nefunkčních registrací se minulý týden nepodařilo zprovoznit modul pro zapisování bakalářských, souborných a státních zkoušek. Nakonec musel být nasazen zpět původní BZCLIENT. Od prorektora Čermáka k tomu nezískal Studentský list žádné konkrétní stanovisko dodnes.

Dnešní výpadek není pro studenty až tak závažný. U registrací, narozdíl od zápisů, totiž neplatí princip "kdo dřív přijde, ten dřív mele". Je tedy zcela jedno, zda si student zaregistruje nějaký předmět už dnes, nebo až v posledním dnu registrací.

Problémy s nápory uživatelů nemá jen ISIS. Školní server Pes vykazuje již od dopoledne dlouhé odezvy a těsně před začátkem registrací byl na několik minut také mimo provoz. Mnohonásobně vyšší vytíženost své aplikace potvrdil i provozovatel oblíbeného studentského serveru Borec.

Na stránce http://isis.vse.cz se během dnešního dne objevovala následující oznámení:

14.30 hodin: Modul ISIS pro registrace byl dočasně odstaven. Dodavatel problém řeší, další informace budou uveřejněny na této stránce.

17.00 hodin: Dodavatel problém řeší, další informace budou uveřejněny dnes v 18:00 na této stránce.

18.20 hodin: Modul ISIS pro registrace bude zpřístupněn po restartu v 18:45. Výkon systému bude poté postupně nastavován. Po kontrole parametrů systému je plánováno rozšíření provozu registrací dnes 17.1. do 24:00.

18.50 hodin: Proti původnímu sdělení systém nebude dne 17.1.2006 ve 24:00 odstaven a poběží do následujícího dne a dále dle harmonogramu, výkon systému je však v době od 20:30 do 23:00 ovlivněn nezbytným zálohováním dat.


Diskuse pod článkem

Diskuse čtenářů iLISTu je neredigovaná a nemoderovaná. Redakce nenese odpovědnost za obsah jednotlivých příspěvků ani neručí za skutečnou identitu jejich autorů.

Datum Autor Titulek
17.01.06 15:10 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:11 JaS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:57 Re: ISIS opět nevydržel
24.01.06 00:06 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:15 Lenka S. Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:18 Hm... Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:13 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:34 Honza Smolík Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:16 Aleš Tůma Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:16 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:18 Aleš Tůma Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:21 Depresivní Robot Marvin Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:31 MK Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:50 Depresivní Robot Marvin Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:24 AKTUALITKA ;-)
17.01.06 15:31 MK Re: AKTUALITKA ;-)
17.01.06 15:43 JaS Re: AKTUALITKA ;-)
19.01.06 18:57 smartin Re: AKTUALITKA ;-)
20.01.06 18:40 Re: AKTUALITKA ;-)
17.01.06 15:27 Honza Smolík Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:58 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:03 Martin Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:46 Štěpánek Re: ISIS opět nevydržel
24.01.06 01:35 Harris Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:29 MK Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:31 jirka Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:45 Magda Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:58 krejža Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:59 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:59 P Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:32 Gesicht Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:45 lachta Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 20:53 Gesicht Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:43 MK Reakce na Aktualizované
17.01.06 15:52 P Re: Reakce na Aktualizované
17.01.06 16:01 Gesicht Re: Reakce na Aktualizované
17.01.06 23:31 Prochi Re: Reakce na Aktualizované
19.01.06 19:00 smartin Re: Reakce na Aktualizované
20.01.06 00:21 milan Re: Reakce na Aktualizované
17.01.06 15:45 Filip Rychetský Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 15:58 Lenka S. Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:00 Martin Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:19 Harris Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:01 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:02 Jan Krejčík [F4] Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:05 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:06 v Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:34 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:49 Jan Krejčík [F4] Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:27 JaS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:32 Jan Tichý Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:37 P Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:41 JaS Re: ISIS opět nevydržel
10.02.06 06:14 ÖKIS Re: ISIS opět nevydržel
22.02.06 10:17 haja Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:41 Jan Tichý Gitus vás vidí
17.01.06 16:57 Marekzprahy Re: Gitus vás vidí
17.01.06 17:14 Michal Stankay Re: Gitus vás vidí
17.01.06 18:26 Milioi Re: Gitus vás vidí
17.01.06 16:45 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 16:59 Klara Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:05 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:02 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:05 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:14 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:33 Jan Tichý Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:42 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:13 Jan Krejčík [F4] Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:06 Klara Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:09 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:21 Kathryn Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 17:50 Filip Rychetský Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:24 jann Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:12 Prdola Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:14 Winki Novinky by ISIS
17.01.06 17:31 jann Re: Novinky by ISIS
17.01.06 17:51 studentik Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 17:58 studentik Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:08 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:14 JaS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:16 Martin Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:28 Hm Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 23:04 kajinek32 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:25 czLubos Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:19 Honza Smolík Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:24 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:24 Martin Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:28 JaS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:29 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:27 Zigi I borec je out :-(
17.01.06 18:33 Hm Re: I borec je out :-(
17.01.06 18:49 Zigi Re: I borec je out :-(
17.01.06 18:33 Pepa Re: I borec je out :-(
17.01.06 21:43 www.vseborec.cz Re: I borec je out :-(
17.01.06 18:30 czLubos Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:34 SOP Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:34 a bude vubec fungovat???
17.01.06 18:42 czLubos Re: a bude vubec fungovat???
17.01.06 18:46 SOP Re: a bude vubec fungovat???
17.01.06 18:37 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:42 JaS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:42 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:44 SOP Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:45 Hm Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:50 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:43 czLubos Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:46 czLubos Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:47 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:50 Marťánek Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:51 miss on line Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:51 Hm Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:52 czLubos Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:54 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:54 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:54 SOP Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:55 Fox Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:58 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:55 miss on line Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:00 P Re: ISIS opět nevydržel
20.01.06 00:30 milan Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 18:57 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:01 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:03 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:05 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:07 Pepa Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:11 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:06 P Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:08 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:10 P Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:13 P Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:14 miss on line Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:15 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:20 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:18 SOP Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:21 P Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:23 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 20:33 JZ Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 19:43 Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 21:43 Roman Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 20:29 student F4 z VOŠIS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 20:35 P Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 12:19 student F4 z VOŠIS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 20:57 Ivca Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 21:21 Tomáš Galan (F4) To je neomluvitelné a neobhajitelné !
17.01.06 21:26 Milan Odpovědnost
17.01.06 23:07 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 23:36 Gesicht Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 09:41 Pave Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 12:24 Gesicht Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 00:33 Honza Smolík Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 08:33 Jan Krejčík [F4] Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 09:39 Marek Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 13:18 Marekzprahy Re: ISIS opět nevydržel
18.01.06 13:18 Jakub Fischer - studentský tajemník FIS Re: ISIS opět nevydržel
17.01.06 23:33 CMS co se hecnout a pristi rok vyhrat toto:
18.01.06 12:24 Re: co se hecnout a pristi rok vyhrat toto:
20.01.06 01:19 Re: co se hecnout a pristi rok vyhrat toto:
20.01.06 12:28 Re: co se hecnout a pristi rok vyhrat toto:
29.01.06 22:41 Re: co se hecnout a pristi rok vyhrat toto:
18.01.06 14:16 vyjadreni GITUSu
18.01.06 15:28 alt
18.01.06 22:56 Honza Smolík Re: alt
18.01.06 17:34 Re: ISIS opět nevydržel
19.01.06 08:35 Re: ISIS opět nevydržel
24.01.06 00:15 Re: ISIS opět nevydržel
24.01.06 21:26 Re: ISIS opět nevydržel
29.01.06 22:23 Re: ISIS opět nevydržel
10.02.06 06:16 ÖKIS Re: ISIS opět nevydržel
10.02.06 11:41 OKIS Re: ISIS opět nevydržel
úterý 17.1.2006 15:10
Já už fakt nevím, co si o tom mám myslet. Když to před půl rokem nevydrželo, tak jsem si říkal, že to nečekali a toleroval jsem to. Ale teď už to ti BLBCI čekat měli !!!!
JaS
úterý 17.1.2006 15:11
hmmm... tak premyslim kde udelali pracovnici osviceneho GITUSu chybu... :)
úterý 17.1.2006 15:57
Ze by pro ne pracoval nejaci vychodonemecti experti? :-)
úterý 24.1.2006 0:06
Spíš přemýšlím, kde udělali chybu soudruzi z výpočetního centra, když vybírali firmu, připravovali zadání a kontrolovali průběh řešení za desítky miliónů korun!
Lenka S.
úterý 17.1.2006 15:15
Je tohleto možný?!?!?! Fakt jsem mimo. Nebo to nejsem já, kdo je tu mimo...???



Co třeba nějaká informace, kdy ty registrace půjdou - nebyla by??? No, pravda je, že vycházím z poměrně chabého předpokladu, že to vůbec někdy půjde, v čemž se možná mýlím...
Hm...
úterý 17.1.2006 15:18
Třeba nám to nechtějí říct úmyslně, aby opět nebyl takový nápor:) Sakra, ale čekala jsem, že když už se to stalo v září, že teď už budou počítat s trochu větší kapacitou ...
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 16:13
Mno, jako je fakt, že když já něco programuju, a najednou se zjistí, že tam je nějaká chyba, tak taky nevím, kdy to opravím. Někdy je to drobnost na minutu, někdy to trvá třeba týden... Z pohledu programátora s Gitusem soucítím, i když dělám samozřejmě mnohem jednodušší aplikace (a za ještě mnohem míň peněz).



ALE z pohledu studenta, kterýho čekání na funkční ISIS nebaví, jsem na Gitus samozřejmě taky naštvanej. RZClient byl skvělý program, byla chyba ho měnit za nedodělek.
Honza Smolík
úterý 17.1.2006 16:34
Z pohledu programátora můžu zodpovědně prohlásit, že je málo chyb, jejichž oprava trvá déle než čtyři měsíce. A tohle není chyba programátorů, ale produktového (projektového) manažera. Mezi námi, i kdyby všichni programátoři v Gitusu byli naprostí lemplové, tak za čtyři měsíce lze najmout nového, zaškolit ho, a on ještě stihne ty zásadní chyby opravit.
Aleš Tůma
úterý 17.1.2006 15:16
Navrhuju převést celou studijní agendu VŠE na Borce.
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 16:16
a před registrací každého předmětu bychom klikli na správnou odpověď a počkali 60 sekund :-D
Aleš Tůma
úterý 17.1.2006 17:18
Pořád lepší 60 sekund než nikdy :D
Depresivní Robot Marvin
úterý 17.1.2006 15:21
Sirius, Praha 1. 1. 2006 -- Sirius Cybernetics Corporation, ultramegaproslulá v celé galaxii, koupila pozemskou společnost Gitus. Sirius Cybernetics tak rozšiřuje pole své působnosti i na oblast počítačového softwaru.
MK
úterý 17.1.2006 15:31
s takovou krachnou...po tom penale, ktery by jim skola mela dat, by to radsi meli zase rychle prodat
Depresivní Robot Marvin
úterý 17.1.2006 15:50
Firma Sirius Cybernetics ráda vyřeší vaše případné stížnosti. Oddělení stížností společnosti Sirius Cybernetics zabírá v současné době větší část plochy hlavních kontinentů tří planet průměrné velikosti a je momentálně jedinou sekcí společnosti, která soustavně vykazuje zisk.
úterý 17.1.2006 15:24
AKTUALITKA ;-)
Společnost GITUS vyhrála výběrové řízení na dodávku B2B řešení pro obchodní řetězec GLOBUS. Jedním z hlavních požadavků na systém byla podpora procesu zásobování, začínající přípravou zpracování objednávek a jejich vyřízení jednotlivými dodavateli včetně dodacích listů a následné fakturace a zlepšení stávající komunikace s dodavateli a ERP systémem společnosti..
MK
úterý 17.1.2006 15:31
Re: AKTUALITKA ;-)
hele...tak krachne i Globus ^^
JaS
úterý 17.1.2006 15:43
Re: AKTUALITKA ;-)
tak to si globus pomuze, to bude v tom RP takovej zmatek, ze se nebudou stacit divit :)
smartin
čtvrtek 19.1.2006 18:57
Re: AKTUALITKA ;-)
nechcete nekdo akcie Globusu?....a nectete prispevek nahore :). Jinak vyborna aplikace chlapci, kdyz uz to jednou de, tak abych se uklikal a uvoknoval k smrti. Chapu, ze stabilita, funkcnost a operativnost nejsou na prednim miste. 15 tisic lidi na skole a musej se delat rozvrhy...ja myslel, ze kam kdo chce tam proste prijde. Navic ten program dava i neprijemny vyucujici, tezky predmety a kolize do rozvrhu!!! Nebo ze by tahle chyba byla v necem jinym??? Anyway, Neslo by prosim nejak povolit funkcnost i staryho klienta, chtel bych zase pristi semestr chodit do skoly :)
pátek 20.1.2006 18:40
Re: AKTUALITKA ;-)
to asi tezko, protoze dalsi fakulty prechazi na ECTS starej tohle neumi - to byl jeden z duvodu, proc se zavadel novej system
Honza Smolík
úterý 17.1.2006 15:27
Podle nejnovějších zpráv bude pro registrace vyhrazen jeden počítač ve vestibulu staré budovy tak, aby nedocházelo k přetížení systému. Fronta k počítači bude vedena vedena po trase Praha, hl. nádraží, Kolín, Olomouc, hl. n., Žilina, Poprad-Tatry. Vůz se službou úschova během přepravy je řazen ve střední části vlaku.
úterý 17.1.2006 15:58
A co přeprava během úschovy? :-) Tyhle hlášky ČD jsou fakt super
Martin
úterý 17.1.2006 16:03
Předpokládané zpoždění 1-3 semestry.
Štěpánek
úterý 17.1.2006 18:46
lol..
Harris
úterý 24.1.2006 1:35
uz dlouho sem se tak nenasmal

doma mysleli ze my z toho hrablo:-))))))))))))
MK
úterý 17.1.2006 15:29
Samozřejmě, že to každý čekal...ikdyž dneska je to ještě relativně jedno, protože na pořadí, kdy se člověk na předmět zaregistruje, nezáleží...



horší to bude při faktických zápisech, kde se již bude jednat o nerovné podmínky co se týče možnosti se zapsat na nejlepší a nejlépe časově vyhovující kurzy...tady si myslím, že nápor by mohl být potenciálně ještě větší a časově kumulovaný, ikdyž dneska se zase spouštějí registrace pro všechny bez postupného harmonogramu, tak nevím



každopádně je to smutné, že i po zkušenostech z prvního semestru nedokázala firma GITUS zabezpečit bezproblémový chod...



doufám, že to stihnou dodělat ještě za doby mého studia ( a to je ještě pár let ^_^)
jirka
úterý 17.1.2006 15:31
Co chcete, ten system stal VSE prece jen 16 milionu Kc, za takovouhle smesnou castku prece nechcete, aby firma vytvorila fungujici system jako byl treba wrzclnt.exe, ktery programoval nadsenec po nocich a za coz dostal od VSE mozna taky par stovek... ;)
Magda
úterý 17.1.2006 15:45
To si delas srandu ze to skolu stalo takove prachy??? to jako OPRAVDU???
krejža
úterý 17.1.2006 15:58
ne, to byl jenom vtip...
úterý 17.1.2006 15:59
Stálo to víc než 16m?
P
úterý 17.1.2006 15:59
ve skutecnosti to stalo o nekolik mil. Kc vice
Gesicht
úterý 17.1.2006 16:32
Ve skutečnosti to stálo o několik desítek mega víc..
lachta
úterý 17.1.2006 16:45
ale no tak, jenom blbejch 20... ;)
Gesicht
úterý 17.1.2006 20:53
.. tak to prrr.. dvacku možná dostal Gitus, ale když k tomu připočteš další technologie, tak se dostaneš skoro na 50 co šlo mimo školu a dalších téměř padesát na vnitřní náklady..
MK
úterý 17.1.2006 15:43
Není to sice již aktuální, ale rád bych upozornil na jednu nesrovnalost



Jak je možné, že se vážený pan prorektor pro informační systém RNDr. Igor Čermák ODMÍTL vyjádřit?



Jenom mimochodem - proč ho tu vlastně máme? Odkud se mají získávat informace, když ne od něj. Celé jeho pojetí public relations v kauze ISIS je NEOMLUVITENÉ!!!
P
úterý 17.1.2006 15:52
vsimni si titulu pana dr. Cermaka - pak ti musi byt jeho pojeti public relations vcelku jasne;)
Gesicht
úterý 17.1.2006 16:01
Pan Čermák by se rozhodně vyjádřit měl, protože je za celou kauzu GITUS přímo osobně zodpovědný! On byl ten, kdo prosadil řešení zcela novým systémem, místo rozšíření a propojení stávajících...
Prochi
úterý 17.1.2006 23:31
Jesi von neni spis RSDr.;) Aĺe jak tak koukam, este, ze sem se rozhod VSE dokoncit tesne pred zavedenim tohohle zazraku... zlaty wrzclient a bzclient... Snad si nepamatuju vypadek systemu
smartin
čtvrtek 19.1.2006 19:00
zeby nejakej kaprik....tesim se na odposlechy :)
milan
pátek 20.1.2006 0:21
doslovný přepis.

GITUS: "Igorku vole dostaneš třicetník na kafe vole", ......
Filip Rychetský
úterý 17.1.2006 15:45
Já chci zpátky wrzcint!!!! Kdo je pro? :-)
Lenka S.
úterý 17.1.2006 15:58
JÁ!!!!!!!!!!!!
Martin
úterý 17.1.2006 16:00
Hrubym odhadem asi 99 lidi ze 100. Ten 100. je masochista a libi se mu to takhle.
Harris
úterý 17.1.2006 16:19
Ne ten 100. je dr. Čermák
úterý 17.1.2006 16:01
My studenti můžem hlasovat:-)

A rektorát může zvesela na nás smát a smát :-)



Gramaticky by se tam hodila jiná slova ;-)
Jan Krejčík [F4]
úterý 17.1.2006 16:02
špatná otázka... spíš bych se ptal kdo je proti, aby se to líp počítalo :)



každopádně mě to docela zklamalo:

1) přístup pana čermáka, že se nechce vyjadřovat, docela bych čekal, že když je odpovědný za něco, co teď nefunguje a na co čeká 10 tisíc studentů, nebo kolik nás vlastně je, tak že aspoň vypustí nějaký stanovisko.

2) doufal jsem, že si Gitus a s ním i VC napraví reputaci a že vše proběhne v pořádku, maximálně s trochu delší odezvou v těch nejhorších chvílích, ale že to spadne hned na začátek registrací!! (to chci vidět zas ty zápisy) ... jsem zklamán

ale pochybnosti jsem začal mít už když jsem si všiml odkazy na harmonogram zápisů a registrací, který tam visel ještě dneska a byl na ZS2005/6

3) kdybych si nevšiml tohoto článku, tak eště čekám.. zkuste se kouknout na https://isis.vse.cz/ přesměruje vás to na "mnoho uživatelů, zkuste později" - aspoň sladit ty hlášky by mohli, když už nic víc

4) o zrušení a znovazavedení BZCLTa tady už byla řeč (http://www.ilist.cz/clanky/ve-zkouskovem-bez-zkousek)

5) až někdy v budoucnu u výběrového řízení zaslechnu "Gitus" tak velmi rychle asi hodím jejich nabídku do kamen... a asi i většina z nás studentů udělá to samé



nechci, aby to vypadalo, že jen kritizuji, ale bohužel musím



odpověď na filipovu otázku: souhlas, sem s nim!
úterý 17.1.2006 16:05
Tak slusne reseni pro pana vicerektora by treba bylo vzdat se alespon 3 platu., Stejne tak pani rektorka a par administrativnich zamestnancu. :-)

Dalo by to snad 300 000. A kazdy student by dostal dvacetikorunu.



A nakonec vedeni skoly by to ani moc nebolelo :-)
v
úterý 17.1.2006 16:06
cermak ven!!
úterý 17.1.2006 16:34
schvalne jestli si ho tam necha i Hindls...
Jan Krejčík [F4]
úterý 17.1.2006 16:49
Pravda, Durčáková to už má za pár... si asi oddychne, až nebude muset tohle řešit

a na Hindlse jsem zvědavej...

ISIS je v denšní podobě, skoro se to bojím říct, takový ošklivý a skoro bych řekl zlý, zlý, vážení čtenáři, nepěkná věc ;)
JaS
úterý 17.1.2006 16:27
velice by me zajimalo, jak je postavena smlouva... ma skola pravo vymahat odskodne? ma pravo odstoupit od smlouvy a pozadovat nahradu? pokud ano, tak proc uz to davno neudelala? a pokud to nejde, tak bych okamzite vyrazil vsechny, kdo takovou smlouvu podepsali.

porad se mluvi o tom, ze bylo treba zadat tento projekt spolehlive firme (a ne par studentum), protoze je dulezite zajistit kontinuitu projektu. kontinuita projektu s neschopnym dodavatelem? tak to bude spoluprace jedna basen...
Jan Tichý
úterý 17.1.2006 16:32
Už po zářijovém propadáku jsme se snažili smlouvu získat, což ale škola i Gitus odmítli s odkazem na obchodní tajemství...
P
úterý 17.1.2006 16:37
to uz se tu resilo...je to problem vyberovyho rizeni, ktery skola musi vypisovat...kdyz jim ukazatele vyjdou pro gitus, tak to musej podepsat s gitusem...:-/
JaS
úterý 17.1.2006 16:41
to je mi jasny, ale preci to neznamena, ze ta smlouva musi byt napriklad pro skolu jednostranne nevyhodna. jaksi se mi vnucuje myslenka, ze skola je v uzkych, protoze diky spatne smlouve nema sanci utect...
ÖKIS
pátek 10.2.2006 6:14
Milý studenti, jsem "zděšena" po přečtení všech vašich připomínek k ISIS. Jen mě udivuje, že si nedáte tu práci a nenapíšete stížnosti na OKIS. Já skutečně neobdržela žádnou! Není to třeba tím, že dosavadní webové stránky VŠE vás ke mně špatně navigují? Budu vděčna za všechny konkrétní stížnosti (i když si tím přidělám další práci, ale věřím, že pro dobro věci). Stížnosti stačí zaslat na email hejducko@vse.cz.
haja
středa 22.2.2006 10:17
A co je OKIS? Jak se tam stěžuje? A proč mi to sakra nikdo neřek? :+/ A proč by mě to stejně nemohlo překvapit?
Jan Tichý
úterý 17.1.2006 16:41
Gitus vás vidí
To nejlepší ze statistik pro dnešní den:



Návštěvy podle domén

Kolikrát - Doména

13 - gw.gitus.cz
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 16:57
tím chceš naznačit, že místo toho, aby gitus opravoval problémy isisu, tak si radši čte, jak je tu v jejich snažení morálně podporujeme? :-D
Michal Stankay
úterý 17.1.2006 17:14
mozno sem chodia po inspiraciu, co a ako vylepsit.



v poslednom case som viackrat pocul o IS Masarykovej univerzity. Vyvinuty studentmi, otestovany, funkcny. Co takto odlozit stranou jesitnost a nasadit na nasej skole preverene riesenie miesto nekonecneho experimentovania s nepodarkom od Gitusu?
Milioi
úterý 17.1.2006 18:26
S ISem MUNI nějaké zkušenosti mám a co se týče porovnání s ISISem, tak bych klidně s takovýmto řešením souhlasil - přeci jen má IS MUNI jednu nespornou výhodu proti ISISu - funguje.
Fox
úterý 17.1.2006 16:45
Kdyz o tom tak premejslim, napada me, jestli by to nemohla bejt zajimava kratka zprava pro nejaky celostatni (sorry iliste, ale nova ma precijen vic divaku) sdelovaci prostredek. Treba by jim pak pan Cermak milostive utrousil, co s tim hodlaji delat. Jinak by to byla fajn reklama jak pro Gitus, tak pro VSE (nedelam si iluze, ale co kdyby s tim nahodou nekdo doopravdy zacal neco delat). :)
Klara
úterý 17.1.2006 16:59
Fajn nápad - máš nějaký kontakty?

Nebo bychom mohli takovouto hrozbou Gitus začít vydírat...
Fox
úterý 17.1.2006 17:05
Ja si myslim, ze osobni kontakty nejsou az tak nutny. Spis mi chybej informace, jelikoz mam za sebou sotva prvni semestr, vim o ISISu akorat to, ze je od gitusu a to ze uz podruhy nefunguje. Jo a jeste ze stal sileny penize.
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 17:02
Jo, taky mě to napadlo, otázkou je, jestli by to někomu pomohlo. Gitus by třeba přišel o všechny klienty, zbankrotoval by a škola by měla akorát ostudu a miliony v )(



/přeháním, vím/
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 17:05
(toto je reakce na foxe; nevím, proč se to vložilo k tomuto příspěvku. btw ilist.cz dnes taky eufemisticky řečeno moc nestíhá)
Fox
úterý 17.1.2006 17:14
taky jsem koukal. holt jde ilist s dobou (a drzi krok se skolou) a zavadi chyby :)
Jan Tichý
úterý 17.1.2006 17:33
iLIST se přeporgramovává, aby byl rychlejší a stabilnější, a dnešní návaly ho zastihy uprostředo tohoto procesu, čili ve stavu lehce rozdělaném ;). BTW není tu někdo, kdo umí dobře objektové PHP 5 a PostgreSQL a kdo nemá v nejbližších dnech a týdnech co dělat? ;)
Fox
úterý 17.1.2006 17:42
tak bohuzel Postgres jde mimo me... a "nema co delat" taky :(
Jan Krejčík [F4]
úterý 17.1.2006 18:13
žel čas neni :)
Klara
úterý 17.1.2006 17:06
něco na tom bude...:o) každopádně do zápisů s tím musijou něco udělat, ne?!?!?!?!?!?!
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 17:09
musijou, samozřejmě, že musijou... ale obávám se, že je to jako říkat babičce na smrtelný posteli, že musí ještě 10 let žít... muset něco udělat a být toho schopen. o to jde
Kathryn
úterý 17.1.2006 17:21
To mi prijde jako celkem zajimavy napad. Nemusi jit ani o TV, stacilo by poslat info nejakemu celostatnimu periodiku. (Treba nejaky schopny redaktor Ilistu, aby to melo trochu punc oficiality?)

Mozna se pak pan Cermak rozhoupe a rekne nam k celemu problemu aspon par vet. Je totiz opravdu zvlastni, ze se problem opakuje po pul roce jakoby s nim vlastne nikdo nepocital.

P.S. pro vsechny, kteri argumentuji tim, ze poradi v dobe registrace neni dulezite pri samotnem zapisu predmetu - souhlasim s vami, ale si myslite, ze ISIS bude fungovat bez problemu i v te dobe?
Filip Rychetský
středa 18.1.2006 17:50
Myslím, že už to tady někdo řekl, tak ještě jednou a trochu jinak:-) Nemyslím si, že posílat tohle do sdělovacích prostředků je zrovna dobrý nápad. Tak jako tak to dopadne negativně na naší školu, takže není třeba naší ostudu ještě ukazovat(myslím ostudu školy).

co se týče pan Čermáka, ještě bych chvilku s tím nadáváním počkal. Nechci se ho nijak zastávat, ale já bych se také nevyjadřoval, když se najednou něco podělá. Jen si představte tu paniku:-) Najednou isis nejde, po ICQ dostávaj kamarádi z výpočetky bombardování v podobě nadávek, že ISIS zase běží jako blesk, snaha rychle to vyřešit, kždej zmateně pobíhá kolem serveru, volá Gitusu a do toho ještě Ilist s žádostí o okamžité vyjádření:-) Počkal bych a požádal bych ho znovu o vyjádření. Jestli se pak ani v klidu nevyjádří, pak klidně do něj :-)
jann
úterý 17.1.2006 17:24
S tim bych souhlasila, tohle fakt nema obdoby a malo co me v posledni dobe dokazalo tak na*** no nic :o)

UDAT !!!! :o)
Prdola
úterý 17.1.2006 17:12
Král(wrzclnt) je mrtev, ať žije král(isis)! Třikrát sláva! Vivat ISIS! Pryč s wrzclntem! Kupředu, zpátky ni krok! ISISáři všech zemí spojte se! Radostně hledíme vstříc světlým zítřkům!
Winki
úterý 17.1.2006 17:14
Novinky by ISIS
Nové sdělení na nejsledovanější stránce dnešního dne:



Dodavatel problém řeší, další informace budou uveřejněny dnes v 18:00 na této stránce.



Jen nevím která část této informace mě překvapila více - zda to že budou zveřejněny informace nebo to že to dodavatel ŘEŠÍ!!! (faktem ovšem je že to dodavatel řešil celý zimný semestr...)
jann
úterý 17.1.2006 17:31
Re: Novinky by ISIS
Kdyz uz to teda resi, tak otazkou zustava, CO CHCE jako vyresit do 18:00 , kdyz to nebyl schopnej vyresit za 4 mesice ?????!!!!! No, treba jim tam prijde poradit pan RNDr. Čermák ze :o)))
studentik
úterý 17.1.2006 17:51
Král(wrzclnt) je mrtev, ať žije král(isis)! Třikčát sláva! Vivat ISISng! Kupředu k světlým zítřkům, zpátky ni krok!



p.s. už ani ten iList...

http://st.vse.cz/~xnovk18/ilist.jpg

;)
studentik
úterý 17.1.2006 17:58
a ještě je to tu nadvakrát, panečku, a s překlepem...
úterý 17.1.2006 18:08
Jako trest navrhuji odebrat Čermákovi všechny náhradní kreditní poukázky :)
JaS
úterý 17.1.2006 18:14
je 18:15 a nove info furt nikde... akorat ze uz me to ani moc neprekvapuje...
Martin
úterý 17.1.2006 18:16
Třeba nás jenom napínaj :-)
Hm
úterý 17.1.2006 18:28
"Stav: Modul ISIS pro registrace bude zpřístupněn po restartu v 18:45"

Takže v 18:45 další nával.. ale nějak nevím co chtěl autor naznačit tímhle... "Výkon systému bude poté postupně nastavován. Po kontrole parametrů systému je plánováno rozšíření provozu registrací dnes 17.1. do 24:00." ? To je nám stejně na nic, ne? KDyž další řádek je, že ISIS je zpřístupněn vždy od 8:00-20:00..
kajinek32
středa 18.1.2006 23:04
třeba to je řešený systémem postupných pozvánek, ty v 18:45, já v 18:50 :D

něco aka toto: http://fph.vse.cz/pro_studenty/upozorneni/vyvolavaci_system.asp :D



Ale nejvíc ze všeho mě dostala ta anketa. Sice chápu, je důležitá, ale, i za předpokladu, že session je jen 10 minut, se nedivím, že byla najednou kapacita zaplněna :/
czLubos
úterý 17.1.2006 18:25
No treba tim dnes mysli jenom datum 17.1., ale bude to az 17.1. v 18,00 za rok:)
Honza Smolík
úterý 17.1.2006 18:19
Ale všimněte si, jak rychle teďkonc nabíhá úvodní stránka ISISu. To to krásně funguje, když se tam ty zatracení uživatelé necpou.
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 18:24
V 18:45 bude všechno jinak a zase to spadne ;-)
Martin
úterý 17.1.2006 18:24
Hele, tak mě napadá, ona ta úvodní stránka ISISu vypadá jako univerzál, není tam datum, třeba maj na mysli až 18 hodinu zítra :-)
JaS
úterý 17.1.2006 18:28
myslite, ze si pan prorektor cte nase prispevky? na to musi mit hodne silny zaludek, aby to ustal :)
Fox
úterý 17.1.2006 18:29
sice pulhodinovy zpozdeni, ale uz je info :)



"Stav: Modul ISIS pro registrace bude zpřístupněn po restartu v 18:45



Výkon systému bude poté postupně nastavován. Po kontrole parametrů systému je plánováno rozšíření provozu registrací dnes 17.1. do 24:00."
Zigi
úterý 17.1.2006 18:27
I borec je out :-(
Tak bohužel i Borec nevydržel nápor studentů a momentálně se na něj také nedá dostat.



Hláška místo borce:

Uuuuups. Prosím o chvilku strpení, omlouvám se za problémy způsobené přetížením stránek.
Hm
úterý 17.1.2006 18:33
Mě teda borec píše tohle... V tuto dobu mají na server přístup pouze uživatelé, kteří finančně podpořili provoz. Zkuste to prosím později (v řádech hodin).
Zigi
úterý 17.1.2006 18:49
Ja prispel a stejne mi to nejelo :-(
Pepa
úterý 17.1.2006 18:33
Borec uz jede...
www.vseborec.cz
úterý 17.1.2006 21:43
Dnešmí problémy s dostupností byly způsobeny jedním nešťastným SQL příkazem na stránce s Referencemi. Chyba byla odstraněna, snad tam podobných nebude víc.

Myslím, že další podobné nápory to ustojí.
czLubos
úterý 17.1.2006 18:30
Hele, myslite ze to v tech 18,45 spadne??:))
SOP
úterý 17.1.2006 18:34
Myslím že to spadne v 19:00
úterý 17.1.2006 18:34
A ty si myslis, ze to v tech 18.45 zacne vubec fungovat??? Vyhlasime soutez o 1. zapsany predmet, ne?
czLubos
úterý 17.1.2006 18:42
OK, i kdyz ja po tomhle semestru letim(nemam BZ, mam podminku a budu mit ztracnejch cca 30kr:(), ale cvicne si tam neco prihodim:))))
SOP
úterý 17.1.2006 18:46
:-))) Tak vtipny prispevek. Budes nam chybet
Pepa
úterý 17.1.2006 18:37
Myslim, ze to spadne 18:45:02, v lepsim pripade 18:45:04...
JaS
úterý 17.1.2006 18:42
asi jo, kdyz se na to vsichni nahrneme presne v tech 18:45 :) vsadim se, ze u serveru bude stat clovek z VC? ktery v momente, kdy uvidi, jak se rozblikaji switche a rozsviti varovna cervena kontrolka s opravarskym klicem na serveru vytrhne cely system natvrdo ze zasuvky... to je jak cekani na tsunami :)
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 18:42
ne, pan kolega SOP má pravdu, spadne to až tak v 19:00. proč? protože to nespustí 18:45, ale s 15min zpožděním :-D
SOP
úterý 17.1.2006 18:44
Já jsem slečna- společná obchodní politika. Já mám vždycky pravdu.
Hm
úterý 17.1.2006 18:45
Upozorňuji na to, že až po RESTARTU V 18:45 :) A jak dlouho může asi zabrat expertům restartování? :)
Pepa
úterý 17.1.2006 18:50
Hm... tak uz to spustili a tady je výsledek:



Přístup do systému byl odepřen.



V tomto okamžiku je v systému přihlášen maximální povolený počet uživatelů.



Opakujte prosím pokus o přihlášení později zde.
czLubos
úterý 17.1.2006 18:43
pripravte se.... nas cas destrukce se blizi:))))
czLubos
úterý 17.1.2006 18:46
jooooo, 18,46 a spadlo to:)))
Pepa
úterý 17.1.2006 18:47
Spis to jeste nenahodili...
Marťánek
úterý 17.1.2006 18:50
Ty vole, to jeli restartovat mašinu do Ruska nebo co?
miss on line
úterý 17.1.2006 18:51
restart proveden... isis spristupnen zde... tak ne pristup odepren... mozna po dalsim restartu... a mozna uz vubec
Hm
úterý 17.1.2006 18:51
"V tomto okamžiku je v systému přihlášen maximální povolený počet uživatelů."

TAk se přiznejte, šťastlivci...
czLubos
úterý 17.1.2006 18:52
jste tam nekdo prihlasenej??
Pepa
úterý 17.1.2006 18:54
Uz to mam je tam limit 1 uzivatel a prihlasenej je Cermak...
Fox
úterý 17.1.2006 18:54
ja byl cca 18:20 ... :) ted jsem na tom stejne jako fsichni ostatni ...
SOP
úterý 17.1.2006 18:54
Tak schválně, kterej sobec uživatel nám to zablokoval?! přiznej se, šmejde
Fox
úterý 17.1.2006 18:55
ze by problemy s pretizenim resili tak, ze muze bejt prihlasenej vzdy jen jeden user ? :D
Pepa
úterý 17.1.2006 18:58
Ja bych to neprehanel a zaokrouhlil pocet useru na nulu.
miss on line
úterý 17.1.2006 18:55
tak co? kdo je in? jaky to je? podelte se o zazitky a zkusenosti
P
úterý 17.1.2006 19:00
Soudruzi, meli bychom usporadat poradnik na pristup do kolchozISISu. Takto bychom se svetlejsich zitrku nikdy nedockali!
milan
pátek 20.1.2006 0:30
dobrá hláška. :-)
úterý 17.1.2006 18:57
nevíte, kde bych mohla zjistit, jakej je ten "maximální povolený počet uživatelů"? :-O
úterý 17.1.2006 19:01
slavnostně oznamuji, že se mi povedlo zaregistrovat první kurz :D
Pepa
úterý 17.1.2006 19:03
To neni mozny, neverim, nesplet si se ??????????
úterý 17.1.2006 19:05
už mám 3, přísahám :)
Pepa
úterý 17.1.2006 19:07
hele a nejsi nahodou z gitusu ?? :-))))))))))))))
úterý 17.1.2006 19:11
jo, ale pššt :-X
P
úterý 17.1.2006 19:06
tssss,jak to delas?:) asi budu neustale klikat na "Opakujte prosím pokus o přihlášení později zde."
úterý 17.1.2006 19:08
no přesně tak jsem to udělala :D
P
úterý 17.1.2006 19:10
klikam uz tri minuty a kulovy...:-/
P
úterý 17.1.2006 19:13
OK, takze 6 minut stacilo;)
miss on line
úterý 17.1.2006 19:14
keep it up! mne se to povedlo a ted uz komponuju rozvrh
úterý 17.1.2006 19:15
to by mě zajímalo kolik lidí teď asi tak kliká:)
úterý 17.1.2006 19:20
mě stačili 2:)
SOP
úterý 17.1.2006 19:18
Já si tam nemůžu byírat předměty z mé nově zapsané vedlejšky :-( Sakriš. Co s tím?
P
úterý 17.1.2006 19:21
nejsi sama, je to na pytel
úterý 17.1.2006 19:23
myslim, že to je to zpřístupnění až po půlnoci...
JZ
úterý 17.1.2006 20:33
Důvodem je to, že nové vedlejšky byly sice vloženy do centrální databáze, ale z této se to ještě nestihlo přenést do ISISu. Doporučil bych to vyskoušet začátkem příštího týdne, to by to tam snad mělo být.
úterý 17.1.2006 19:43
jezis to je kram!!! kdyz uz se tam proklikam a kouknu na anketu, tak se to u predmetu jenom s prednaskou pta na cviceni a kdyz to nevyplnim tak me jeste prudi, ze jsem neodpovedel na vsechno!!
Roman
úterý 17.1.2006 21:43
Jj - to mě taky "pobavilo" ... tak sem k těm přednáškám, který nemaj cvičení dal u těch cvičení, že sem tam nikdy nebyl a zbytek, že nemůžu posoudit :-D (no a u cvičení, co nemaj přednášku, podobně)

Ale systém je to teda příšernej .... btw - dostal sem se dovnitř stejně asi spíš náhodou (asi po 150 pokusech), pže sem jenom chtěl vyzkoušet, jestli je vůbec možný se tam dostat ... no a vod tý doby je to zas beznadějně "přístup odepřen" :-((
student F4 z VOŠIS
úterý 17.1.2006 20:29
Ti, kteří sem píšou, že jim to běží, nevěřím. Mám puštěný ping -t a sleduji tam již id těch 18:45 REQUEST TIME OUT, což znamená, že SERVER prostě NEODPOVÍDÁ. A píše mi to od těch 18:45, když jsem to zapnul. A to znamená, že tam není přihlašený nikdo.
P
úterý 17.1.2006 20:35
hele ty koumaku, mam ti poslat rozvrh zaregistrovanejch predmetu? firewall a blokovani portu ti na VOSIS asi nic nerika, coz;))))))
student F4 z VOŠIS
středa 18.1.2006 12:19
a jo máš pravdu, ping mají blokovaný. Já jsem si myslel, že když vse.cz a veverka odpovídají, tak i ti ostatní servery budou mít stejné nastavení :) Tak jsem se zmýlil, pardon.
Ivca
úterý 17.1.2006 20:57
Ježiš lidi, běžte se koukat na televizi a pusťte mě tam taky!
Tomáš Galan (F4)
úterý 17.1.2006 21:21
To je něco neuvěřitelného! Čermáka bych okamžitě zbavil funkce - selhal. Vůči společnosti Gitus uplatnil veškeré smluvní sankce a odstoupil od smlouvy. Uvedl do provozu původního klienta pro registraci a vypsal nové výběrové řízení na nový informační systém za spolupráce kateder naší školy, které se oblastí informačních systémů zabývají a studentů coby uživatelů.

Nedokážu popsat vztek, obzvláště dozvím-li se, že pan Čermák se odmítá k věci vyjádřit.

4 měsíce... !
Milan
úterý 17.1.2006 21:26
Odpovědnost
Samozřejmě souhlasím, že situace je neomluvitelná a někdo by už konečně měl nést odpovědnost. Není mi však zcela jasné proč k těmto tristním selháním vlastně dochází. Ocenil bych, pokud by zde mohl někdo, kdo rozumí informačním systémům, nastínit, v čem je vlastně problém. Je s takovými finančními prostředky složité vytvořit spolehlivý systém? Je spol. Gitus nekompetentní k takovému úkolu? V IT se nevyznám, ale z hlediska obchodních podmínek mi celý ten průběh připadá jako z nějaké banánové republiky. Také bych ocenil, kdyby bylo se studenty jednáno jako s partnery, jak je tomu zvykem na vyspělých univerzitách, a dočkali se tak nějakého seriózního stanoviska.
Marekzprahy
úterý 17.1.2006 23:07
No jako všechna čest, nevěřil jsem, že to nahodí.. V 19h jsem se přihlásil, v pohodě vyplnil anketu, pak jsem si jenom volil předměty (objektivně - bylo to o něco pohodlnější než dos klient a odezva byla solidní). Vykoplo mě to asi po hodině, ale asi to bylo dobře, už jsem si totiž regnul asi za 29 kreditů.. Takže pohoda, akorát škoda, že borec v tu dobu byl plnej, vyučující jsem musel vybrat podle jména a ne zkušeností :-/



PS: NEVÍTE CO JE S PŘEDMĚTEM IT_215? UŽ DRUHEJ SEMESTR NEBYL VYPSANEJ, MÁM HO POVINNEJ A FAKT NEVÍM, KDE HO SEŽENU...?
Gesicht
úterý 17.1.2006 23:36
Já registroval mezi 23 a půl dvanáctou.. a až na to, že ten čas je dost extrémní, tak přihlásit se nebyl problém, odezva rychlá a rozhraní je pohodlnější, než v minulém semestru.. takže když bych přišel dneska k netu v jedenáct večer a neviděl, co se celý den dělo, nemohl bych proti ISISu říct ani slovo.. snad teda jen nějak dořešit export rozvrhu.. ;)
Pave
středa 18.1.2006 9:41
Tak to jsi hodne skromny uzivatel. Ja bych se ISIS s takovym user interfacem stydel odevzdat i jako zapoctak.
Gesicht
středa 18.1.2006 12:24
To máš recht, ale já jsem vděčnej za jakýkoliv zlepšení.. a oproti minulému semestru to opravdu zlepšeni je.. ;)
Honza Smolík
středa 18.1.2006 0:33
A nevypisuje se ten kurz jenom pod novým identem studijního plánu E (4ITxxx)? Mám dojem, že některé kurzy už se učí jenom s novým identem, i když obsah je stejný. Pokud informace nenajdeš nikde jinde, obrať se na Ing. Benáčanovou. Ta je jediná, kdo tomu rozumí.
Jan Krejčík [F4]
středa 18.1.2006 8:33
Co se týče IT_215, tak já ho měl v LS2004/5 a pár známejch ho měli teď v ZS2005/6, takže nevim, nevim...
Marek
středa 18.1.2006 9:39
Ten ident je teď 4IT215.
Marekzprahy
středa 18.1.2006 13:18
Díky
Jakub Fischer - studentský tajemník FIS
středa 18.1.2006 13:18
Předmět IT_215 seženete pod novým identem 4IT215. Jde o překódování některých předmětů v rámci přechodu na ECTS, bližší informace viz kit.vse.cz. I když studujete ve studijním plánu D, některé předměty je třeba hledat již pod novými identy.
CMS
úterý 17.1.2006 23:33
http://is.muni.cz/clanky/eunis_elite_award.pl
středa 18.1.2006 12:24
No jo, a někdo kupuje nedodělaný humus... Už vidím, jak se rozjede korupční skandál!
pátek 20.1.2006 1:19
kdyz se ale clovek podiva na vyrocni zpravu muni (http://is.muni.cz/clanky/vyrocka2004.pl) tak zjisti, ze se jejich system provozuje celkem na 40 procesorech, z cehoz je 16 kusu itanium 2 pro databazi. isis je v tomto daleko skromejsi a cena za hw je odhadem ctvrtinova. navrh technickeho vsak vychazi od gitusu, takze na jejich hlavu pada, ze je to vykonove v ...
pátek 20.1.2006 12:28
http://www.fi.muni.cz/usr/brandejs/is/



Celková cena základního technického vybavení is.muni.cz (tzn. databázového a aplikačního clusteru, rozdělovacích počítačů a počítačů souborového úložiště) nepřesahuje 8 mil. Kč. Konfigurace zahrnuje 38 procesorů, 56 GB operační paměti a 5 TB diskové kapacity. V době psaní tohoto textu se systémem běžně pracuje 33813 aktivních uživatelů, tzn. 236 Kč ceny technického vybavení na jednoho uživatele.
neděle 29.1.2006 22:41
Tak to je celkem jasne. Koukni se na clanek ISIS v tomto stavu nepřijmeme, konstatuje prorektor Čermák.

"Hardwarové vybavení stálo školu 2,4 miliónu korun. Je v něm zahrnuto zařízení pro umístění serverů, aplikační servery, databázový server, standby server, diskové pole a další komponenty."

Na a pak to srovnej :-) to nejspis nebude 38 procesoru, 56GB RAM :-) Nemluve o tom, ze za neco kolem ctvritny ceny nedostanes ctvrtinu vykonu, ale mnohem mene
středa 18.1.2006 14:16
vyjadreni GITUSu
Ve 12 hod 18.1. jsme obdrželi oficiální stanovisko firmy Gitus k včerejšímu výpadku registrací - citujeme :



"Při kontrole přístupu do aplikace ISISng zůstaly omylem nastaveny testovací vysoké hodnoty limitu přihlášených, které z testovacích důvodů překračovaly možnosti DB serveru. Námi nečekaný zájem uživatelů v prvních okamžicích překročil schopnosti tohoto DB serveru a bylo nutné jej restartovat a po zotavení přepočítat jeho statistiky. Aplikace je v provozu od večerních hodin, byla celou noc monitorována a nyní při sledování nevykazuje anomálie chování."
středa 18.1.2006 15:28
alt
Tak si rikam. Muzeme nadavat na ISIS? Podivejte se na Japonsko - takova High-tech zeme, a dneska se jim malem zhroutila burza kvuli pretizeni systemu, totez v listopadu. Otazka je, jestli jejich obchodni system nedelal Gitus:))
Honza Smolík
středa 18.1.2006 22:56
Re: alt
Vážení studenti,

ve včerejších odpoledních hodinách se nejednalo o výpadek systému ISIS, ale o výuku mimosemestrálního kurzu 1FI583 -- Logování do přetíženého systému pro burzovní brokery. Děkujeme Vám za účast v tomto velmi aktuálním kurzu, který byl na naší nejprestižnější vysoké škole široko daleko zařazen jako první na světě. O výměnu zkušeností jsme již byli požádáni kolegy z Japonska.

Vaše vedení
středa 18.1.2006 17:34
To je super, sice už na týhle škole učim, ale když jsem se na ISIS přihlásil, tak si mě to našlo jako studenta a ukázalo naprosto nesmyslný předměty, který mam prej zapsaný :))
čtvrtek 19.1.2006 8:35
hmmm a ktery to byly???? nebyl to nahodou Uvodni seznam informaci???? :-D
úterý 24.1.2006 0:15
Je legrační, jak si většina lidí v diskusi dělá legraci a nadává na firmu GITUS, ale nikdo se neptá, kdo jí vypral, kdo jí dal zadání, kdo řídil celý projekt a kdo kontroloval průběh řešení, zkušební provoz, testování a převzetí systému do provozu rutinního! Za krach tohoto systému je firma pouze spoluzodpovědná a zřejmě nedostane ani zaplaceno a bude se tím argumentovat, že škola na tom neprodělala. Kolik ale dostali zaplaceno ti, co projekt řídili z výpočetního centra, spřátelených firem, poradců a funkcionářů VŠE? Ti ty peníze vrátí? Je smutné, jak málo lidí vidí pravou příčinu problému a jako smečka honicích psů se vrhá směrem, kam se hodí klacíček!
úterý 24.1.2006 21:26
a muzes nam tedy tu pravou pricinu a jeji tajemne pozadi osvetlit?
neděle 29.1.2006 22:23
No nevim, ale cele mi to podle toho co vim a dle vyjadreni spolecnosti gitus na http://www.ilist.cz/interview/gitus spise prijde, ze velka chyba byla na strane VC. Mam znameho ve VC, ktery teda neni zrovna spokojen se svym nadrizenym a i s jeho postupem v teto oblasti. Vetsinu veci jsme specifikovali my no a prave z nich vychazi vetsina problemu. Spousta veci a negativnich zmen pry byla vlastne protlacena z pochybnych duvodu primo nami. Dle neho to vypada, ze nekdo u nas bojuje s nekym jinym u nas a vyuziva k tomu prave ISIS. Kdo to nechtel rici, ale lehce naznacil. Podle tohto co psal gitus v interview se mi zda, ze vetsina problemu bude skutecne u nas a nebudou dokonce primo spojeny s vlastnim ISISem jako kusem softu, ale spise s tim co VC nebo nekdo odpovedny pozadoval na zacatku a jak menil sve postoje a pozadavky v prubehu reseni. Na druhou stranu totalni neschopnost GITUSu se teda neda zaprit minimalne v tom, ze meli mit zkusenosti kdyz pisou, ze pracovali na nejmene 6 stejnych ci vetsich systemech. Performance problemy meli taky predejit a presto, ze to byl nas pozadavek tech 1200 soucasnych pristupu. Tak to meli nejak zajistit at se tedy prihlasi jen tech 1200 studentu, ale at jim to jede a jede. Nevim jestli nekdo vite jaka je nase infrastruktura vyhrazena pro ISIS, ale co ja vim tak nic moc. Primo jsem to nevidel, ale jak rikam to co jsem se dovedel, ze ty nekteri diletanti z VC udelali, tak to mi celkem stacilo abych si udelal obrazek.

Navic nechapu proc se to s tim GITUSem neutne, kdyz je z naseho pohledu tak nechopny. Zalezi zda my znamena my a zda je VC na stejne strane jako studenti. Gitus pise, ze dle smlouvy musi jednat jen s poverenym zastupcem (VC). Pokud je pravda to, ze GITUS za to nic jeste nedostal a my to sice blbe, ale pouzivame, tak se nedivim, ze to Cermak a VC nechce utnout. Spis to pusobi, jako kdyz je drzi v sachu. Opravdu by mne zajimala smlouva mezi GITUSem a VC ci VSE. Nebyla to nahodou verejna soutez. No tak by mohla byt verejna i smlouva, alespon v nejake zakladni variante. Pokud neni smlouva, tak by mela byt urcite dostupna nabidka. V nabidce bude urcite nejake podrobnejsi info. No jsme VSE, tak proc se rovou neucit praxi.

Nevim cela ta situace okolo ISISu mi prijde nejaka divna. Jako student musim system prohlasit za temer nepouzitelny. Otazka zustava, kde je chyba. Vyrobce no rozhodne. VC no rozhodne. Proc se to tedy neutne. VC z nejakeho duvodu nechce zacit pracovat na novem systemu. Proc ? Pokud je v tom GITUS nevine jak tvrdi, tak proc to neukonci GITUS, kdybych mel ja nechat delat 20 lidi na necem za co jsem nedostal zaplaceno, tak se na to vykaslu - nemam sice jeste diplom, ale selsky rozum mi rika, ze tady neco nehraje. Alespon co vim od znameho, tak tech 20 lidi jim na tom rozhodne dela a rikal, ze to nejsou zase zadny neznalci a ze by nechtel byt v kuzi Gitusu. Jak dlouho na tom uz delaji ... rok, dva ... . No nedostat za to ani korunu, tak se na to prece vykaslu a vse ukoncim (mam namysli vse a ne VSE :-))). Teda pokud mohu.

V tom bude nejspis problem. Nekdo je nejspis drzi v sachu (chtel jsem napsat za k..le) a pokud te nekdo drzi v sachu, tak s nim nejses zrovna kamarad. Jestli si potom vzal Gitus priklad ze Svejka, tak jsme jako studenti pekne v ... no vite kde. Jiste chapete co muzou ty nasi odbornici vyplodit viz. maximalne 1200 soucasne pracujicich studentu v dobe zapisu a jiste tam bude vic takovych pro nas velmi prijemnych omezeni ci pozadavku.

No nic buh stuj pri nas az nam zpristupni i zbytek systemu. Jak bude asi vypadat ?
ÖKIS
pátek 10.2.2006 6:16
Jméno: ÖKIS [hejdiva@vse.cz]

Datum: pátek 10.2.2006 06:14

Předmět: Re: ISIS opět nevydržel

Text: Milý studenti, jsem "zděšena" po přečtení všech vašich připomínek k ISIS. Jen mě udivuje, že si nedáte tu práci a nenapíšete stížnosti na OKIS. Já skutečně neobdržela žádnou! Není to třeba tím, že dosavadní webové stránky VŠE vás ke mně špatně navigují? Budu vděčna za všechny konkrétní stížnosti (i když si tím přidělám další práci, ale věřím, že pro dobro věci). Stížnosti stačí zaslat na email hejducko@vse.cz.
OKIS
pátek 10.2.2006 11:41
Malá omluva, nevím, jak tam skočilo "milý", pochopitelně "milí všichni studenti", ne ten jeden.
Reklama

Aktuální informace

Odkazy:

Staňte se fanouškem SL

Studentský list na FB

Video:

Jak se dělá SL

ceknito.cz

Sledujte naše videa na YouTube

Studentský list na YouTube

Přihlášení