Konference New Media Inspiration se zaměří na dobu datovou 

27. 2. 2020 | | Nezařazené New media inspiration 590x330

Obor Studia nových médií při Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a TUESDAY Business Network opět připravují konferenci New Media Inspiration. Osmý ročník proběhne v sobotu 7. března v budově Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. 

Na New Media Inspiration dochází k propojení akademického světa s businessem. V programu si přijdou na své nejen vysokoškolští studenti a jejich pedagogové, ale také marketingoví experti, datoví analytici, IT specialisté, sociologové a další odborníci. 

Letošní rok bude ve znamení dat. Na otázky jaké metriky používat, jak správně interpretovat zjištěné informace, jak se vyznat v analytikách i u nestandartních formátů a jaká čísla vlastně sledovat, to vše zodpoví spíkři, kteří za sebou mají léta úspěšné praxe. Budou mezi nimi například analytik z agentury MEDIAN Jakub Mikulka, Jan Böhm, zaštiťující digitální komunikaci Lékařům bez hranic, nebo Kateřina Lesch, která bude přednášet o matematické stránce lingvistiky.

To samozřejmě není vše, řeč bude také například o dezinformacích a jejich dopadech, boji s bitcoinovými podvodníky, proměně konzumace médií, využití chatbotů a dalších aktuálních tématech. Projděte si program a seznamte se detailně s letošními řečníky a tématy. 

Prostor dostanou i samotní studenti oboru Studia nových médií, v odpoledním bloku představí publiku své diplomové práce. 

Přijďte se dozvědět něco nového, užít si atmosféru konference, navázat cenné kontakty pro vaši budoucí kariéru a načerpat inspiraci. Registrovat se můžete zde.

Mohlo by vás zajímat: