Studenti komerčních komunikací vyhráli soutěž L‘Oréal

15. 5. 2012 | | Kariéra

Trojice studentů z VŠE zvítězila ve finále marketingové soutěže
L‘Oréal Brandstorm. Hlavní cenu si posluchači odnesli za nápad uvést na
trh novou produktovou řadu péče o nohy.

Vítězný tým Zapara, do kterého patří Adam Sovák, Nikola Poláchová a
Romana Žabková, se v červnu zúčastní celosvětového finále
v Paříži. Za prvním týmem se umístili studenti Komenského univerzity a
třetí místo získali opět studenti VŠE.

Marketingovou soutěž Brandstorm organizuje společnost L‘Oréal od roku
1993. Studenti vedlejší specializace Komerční komunikace se soutěže
účastní od roku 2008 a pětkrát po sobě se jeden z jejích týmů
probojoval do světového finále.

Cílem letošního ročníku soutěže bylo připravit marketingovou
strategii pro značku The Body Shop. 25 studentských týmů mělo za úkol
analyzovat trh, vypracovat koncepci nové marketingové strategie, navrhnout
design balení a připravit komunikační kampaň.

Závěrečných prezentací se kromě zástupců společnosti L‘Oréal
zúčastnili také prorektorka Hana Machková a Milan Postler, zástupce
specializace Komerční komunikace.

Foto (archivní snímek z loňského ročníku): L’Oréal
Brandstorm

Mohlo by vás zajímat: