Třetí místo v Brand New Challenge patří studentům VŠE

5. 4. 2013 | | Nezařazené

Šestice studentů z Vysoké školy ekonomické uspěla ve finále soutěže
Brand New Challenge, které se konalo v Německu. V konkurenci devadesáti
týmu ze střední a východní Evropy obsadili třetí místo.

Jejich úkolem bylo připravit na základě marketingového výzkumu
v jejich domovské zemi strategii značky New Yorker.

Ve finálovém kole se s prezentacemi utkalo deset nejlepších týmů
z Francie, Litvy, Maďarska, Polska, Srbska a České republiky.

Jako třetí nejlepší skončil český tým Copyright Infreshment, za
který soutěžili studenti Vysoké školy ekonomické v Praze. Výhru
v podobě tisíc eur si tak rozdělí Martina Peckelová, Kateřina Drtinová,
Linda Nezhybová, Adam Troják (všichni obor Multimédia v ekonomické praxi,
Fakulta informatiky a statistiky), Klára Mrkvová (Fakulta
podnikohospodářská) a Jan Navrátil (Fakulta mezinárodních vztahů).

„Přihlášku jsme brali spíše jako možnost vyzkoušet si, jak ve škole
získané vědomosti aplikovat v praxi. Vůbec jsme neočekávali, že se
dostaneme takto daleko. Velice si vážíme toho, že jsme byli pozváni do
sídla společnosti a že jsme se mohli setkat s podobně nadšenými lidmi
z jiných zemí,“ komentovala úspěch Martina, vedoucí nejmladšího
z finálových týmů.

Jaký měli účastníci program

Během hlavního dne programu navštívily soutěžní týmy centrálu
společnosti, kde před členy oddělení marketingu a ostatními
návštěvníky prezentovaly to nejzajímavější ze svých projektů. Dále se
studenti zapojili do krátkého workshopu ve smíšených mezinárodních
skupinách. Kromě toho jim organizátoři představili čtyřpatrovou vlajkovou
prodejnu New Yorkeru.

„Samotný výlet byl pro nás skvělým zážitkem, díky kterému jsme
poznaly nové prostředí, lidi a jejich inspirativní nápady. Naše konečné
umístění nám tedy udělalo obrovskou radost, protože jsme ho opravdu
neočekávali,“ doplňuje Linda Nezhybová.

Foto: archiv Linda Nezhybová

Mohlo by vás zajímat: