Udržitelný rozvoj umí vysvětlit dva ze tří vysokoškoláků

15. 10. 2013 | | Nezařazené

Pojem „udržitelný rozvoj“ představuje pro část vysokoškoláků
stále ještě velkou neznámou. Jak ukázal výzkum společnosti Unilever,
více než třetina mladých lidí neví, co toto slovo znamená. Pokud přitom
už představu mají, tak jej nejčastěji definují jako „odpovědný vztah
k životnímu prostředí“.

„Průzkum ukázal nepříliš lichotivé poznatky, které jsou pro nás
signálem, že je potřeba problematiku důkladněji komunikovat,“ komentuje
mluvčí Unilever Martina Janebová výsledek šetření, kterého se
zúčastnilo 1113 studentů z celého Česka.

I přes relativně nízkou znalost si ale dvě třetiny respondentů myslí,
že se firmám vyplatí věnovat pozornost udržitelnému růstu.
Z dotázaných, kteří uměli pojem vysvětlit, zastává tento názor
81 procent osob. 73 procent z nich navíc uvedlo, že by v podobném podniku
chtěli pracovat.

O udržitelném rozvoji se v v podnikatelském sektoru hovoří několik
posledních let. Firmy jej považují za takové jednání, které je i přes
hospodářský pokrok šetrné k okolnímu prostředí a zároveň pomáhá
zvyšovat životní úroveň a blahobyt lidí.

ČTĚTE TAKÉ:

Mohlo by vás zajímat: