V oddělení marketingu a PR chce pracovat každý třetí student

23. 7. 2014 | | Kariéra

ČTK – Nejatraktivnějším zaměstnavatelem v Česku je podle
vysokoškolských studentů společnost Google. Na druhém místě skončil
ČEZ, třetí KPMG. Vyplývá to z průzkumu organizace Aiesec mezi téměř
2600 respondenty.

Očekávaný průměrný plat se v jednotlivých oborech liší. Průměrně
si studenti přejí dostávat 22 741 korun měsíčně. Nejvyšší
očekávaní mají studenti technických oborů (25 170 korun),
střízlivější jsou studenti humanitních oborů (21 459 korun). Budoucí
ekonomové očekávají, že ve svém prvním zaměstnání budou pobírat
23 063 korun měsíčně.

Téměř každý třetí student chce podle průzkumu pracovat v oddělení
marketingu a PR. Velké oblibě se těší i oddělení lidských zdrojů, kam
by chtělo jít 29 procent respondentů. Stejně tak stoupá počet mladých
lidí, kteří chtějí pracovat jako osoby samostatně výdělečně činné
(OSVČ). Největší výhodu vidí ve flexibilní pracovní době.

Průměrná doba působení u prvního zaměstnavatele je mezi třemi až
čtyřmi lety. Za základní kritérium přitom studenti považují možnost
kariérního růstu, dalšího vzdělávání a užitečnou či
smysluplnou práci.

ČTĚTE TAKÉ:

Mohlo by vás zajímat: