Dobrý den,
nabízím ubytování 2 studentkám v garsoniéře cca 100 metrů od Slezské univerzity. Včetně vybavení kuchyně, televize, wi-fi připojení na internet. Cena 2000/osoba/měsíc. Pokud máte zájem volejte po 18 hod. na číslo: 602 522 817
Nabízím ubytování dvěma VŠ studentům - studentkám v garzoniéře v rodinném domě v Opavě. Je-li Váš zájem stále aktuální, ozvěte se co nejdříve na yvonal@volny.cz.
Dobrý den, nabízím ubytování studentům v RD - celé patro - 2 pokoje, kuchyň, vlastní soc.zařízení, dostupnost MHD. Cena 2500,- Kč / osobu. Možnost nastěhování ihned. V případě zájmu, volejte p. Ploticová 724243488
Hledám spolubydlícího - studenta VŠ do podnájmu / od 20.09.2008 /- velký pokoj,kuchyňka,WC + sprcha,samostatný vchod, cena 1500.-Kč měsíčně + cca 100.-Kč za služby, ozvěte se prosím na mobil 737 435 092, díky
Jsem student hotelové školy a hledám někoho, kdo by mě vzal k sobě do podnájmu. Internáty jsou plné. Nějaký ten privát by mi moc pomohl. Nejlepší by bylo, kdybych mohl začít bydlet už od 1. září 2008 . Ozvěte se mi prosím na mobil 608 803 027 . Předem mockrát dík!
Dobrý večer,
nevím, zda-li jste našli již zmiňované ubytování, ale pokud ne, podívejte se na www.zajicci.cz. V sekci ubytování naleznete potřebné informace.
S pozdravem
Zajíčková
Ahoj, 3 pohodové studentky vysokoškolačky, nekuřačky, hledají privát na rok 2009/2010 s nástupem od září, v centru nebo blízko centra Opavy za rozumnou cenu. Prosím, nabídněte! Děkujeme... :-)
také sháním nějaký ten privat..koleje jsem bohužel nedostala....
jsem v posledním ročníku ,mnekuřačkia...kdo může nabídněte prosím za rozumnou cenu....
Ahoj, jsme dvě studentky vysokoškolačky na Slezské univerzitě v Opavě, sháníme privát z jednoho důvodu, máme s sebou pejska. kdybyste někdo o něčem věděl, napiště prosím. Platit můžeme max. do 5000kč/za měsíc včetně inkasa. Moc díky