Nástěnková revoluce

Nástěnková revoluce

VŠE mění vzhled a systém odpovědnosti za nástěnky. Volná inzerce bude možná pouze ve druhém patře Staré budovy. Následovat Žižkov bude brzy i Jižní Město.

Škola mění systém odpovědnosti za nástěnky. Volně přístupné nástěnky byly v průběhu ledna nahrazeny uzamykatelnými. Každá studentská organizace si převzala klíč od té, která je určena výhradně k jejím účelům. „Očekáváme proto, že se studentské organizace budou o své nástěnky dobře starat,“ uvádí prorektorka pro zahraniční vztahy a PR Hana Machková, jež je hlavní organizátorkou této změny. Pro studentskou a firemní inzerci byly vyčleněny tři nástěnky ve druhém patře Staré budovy jako tzv. Hyde Park pro volnou inzerci. Jejich obsah se bude pravidelně odstraňovat každou sudou středu. Rajská budova zůstává bez plochy pro inzerci. Obdobná změna jako Žižkov čeká i na Jižní Město.

Původní stav byl podle prorektorky neudržitelný, dle jejích slov „vrstvy neaktuálních letáků jednak ztrácely informační funkci a jednak nebyly estetické.“ To do značné míry řeší systém uzamykatelných nástěnek a tři volné nástěnky. Škola si uvědomuje, že takto nepředejde dalším problémům, které má s neukázněnými firmami, které své zboží a služby inzerují vylepováním letáků na dveře a stěny. Machková k tomuto řekla: „Jejich nepovolená inzerce bude průběžně odstraňována a budeme se snažit i o uplatňování postihu, tedy fakturace zvýšených nákladů na úklid, náhrada za poškozování majetku VŠE apod.“ Firmy obtěžují školu i tím, že si do prostor VŠE nosí vlastní dřevěné inzertní stojany, které pak umísťují do prostor, kde je to kvůli požární bezpečnosti zakázáno. V tom se jim škola bude snažit zabraňovat.

Dle vedení by měl prostor pro volnou inzerci stačit, i proto, že studenti už hodně komunikují jinými prostředky. Centralizované informace by pak měly napomoci snadnější orientaci a zabránit tak zbytečnému hledání. Je důležité nezapomenout, kdy jsou nabídky z Hyde Parku pro volnou inzerci strhávány, jde vždy o sudou středu.

Obdobná změna čeká i Jižní Město. Plánuje se aplikace stejného postupu jako na Žižkově. I zde by měli být ustanoveni správci jednotlivých nástěnek a vyhrazen prostor pro volnou inzerci.
Rajská budova nadále zůstává bez propagačních míst, pro které nebyla projektována. Jediné prostory zde mají informační tabule kateder majících sídlo v Rajské budově.

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

IMG_8384

Anna-Marie Horáková: Sbalit batoh a dát si pár měsíců off

Máte pocit, že je toho na vás hodně, že nestíháte školu, práci a své zájmy? Polemizujete o prodloužení studia? Nejste sami! Přesně tyto problémy řešila bývalá šéfredaktorka iListu a již absolventka FMV, Anna-Marie Horáková. Anička díky prodloužení svého studia o jeden semestr získala pár měsíců bez školy a závazků. Ideální čas na to sbalit batoh...

309274949_460680632760081_3165778759295296126_n

VŠE ví, že smích léčí: meme stránku teď spravuje rektorát

Mnozí z vás jste možná v loňském roce zachytili, že oblíbená stránka studentů na Facebooku, Vysoká škola MEMEkonomická spěje ke svému konci, nakolik se její dlouhodobý administrátor rozhodl najít za sebe náhradu. I když ho za sebe nakonec našel a stránka zůstala aktivní, situaci se brzy opět změní a hlavní role se ujme vedení školy....

ševčík seznam

Ševčík rezignoval! Kontroverzní proděkan Národohospodářské fakulty se vzdal funkce ve vedení.

Miroslav Ševčík k 28. březnu rezignuje ze své pozice proděkana pro ekonomiku Národohospodářské fakulty (NF) Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE). Redakci to potvrdilo několik zdrojů seznámených se situací, Ševčík to následně sám oznámil. Kontroverzní Miroslav Ševčík působil na vedoucích pozicích fakulty jako děkan nebo proděkan nepřetržitě od roku 2010. Detaily celé záležitosti dále zjišťujeme....

9f540da5-1bf8-4d65-b133-d0550ace1767

Z Love Islandu na vrchol: Influencer monitor ukázal nový trend

Ikonický influencer, symbol mladé generace, Karel Kovář alias Kovy byl sesazen z prvního místa Influencer monitoru, který pravidelně od roku 2019 vydává Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing působící na Fakultě podnikohospodářské (FPH) na Vysoké škole ekonomické (VŠE). Rok 2024 totiž ovládla devatenáctiletá Domi Alagia. V minulém roce přitom nefigurovala ani v první patnáctce....