Profesor z Illinois přednáší o americké reklamě
NezařazenéKatedra marketingu připravila na leden 2010 mimosemestrální kurz
„Vývoj reklamy v USA“. Povede jej Henry Balfanz z Bradley University
v USA, který má zkušenosti s působením v médiích, v reklamě i na
akademické půdě.
V lednu 2010 na půdu VŠE zavítá profesor Henry Balfanz z Bradley
University v americkém Illinois. Jeho mimosemestrální kurz „Vývoj reklamy
v USA“ s identem 3MG627 proběhne ve dnech 25. až 29. ledna. Za
absolvování kurzu v anglickém jazyce studenti získají čtyři ECTS
kredity. Přednášky mají zájemce seznámit s odlišnými epochami
v historii americké reklamy a zprostředkovat jim náhled na změny, kterými
v současné době reklamní průmysl v USA prochází. Kariéra Henryho
Balfanze zaručuje, že se posluchači tohoto kurzu určitě nudit nebudou.
V sedmdesátých letech tento profesor začínal jako autor a producent
televizních a rozhlasových spotů. Poté přesídlil do oblasti tištěných
médií. Vydával noviny Peoria Times a Observer Times. V minulém roce je
prodal a zakotvil v týmu zákaznického servisu reklamní agentury ADCO. Vedle
toho působí jako profesor na Bradley University a na Illinois Central
College.
V soukromém životě se rád věnuje běžeckému sportu, který nahradil
jeho pětadvacetiletou kuřáckou „kariéru“. O této změně prohlašuje,
že zachránila nejen jeho život, ale i náladu, a v nadsázce dodává, že
vůbec není soutěživý typ. Tvrdí, že průběh jeho života by dal měřit
snad i slunečními hodinami.
Balfanz nenavštíví VŠE poprvé. V letech 2008 a 2009 uspořádal na
Podnikohospodářské fakultě mimosemestrální kurz „Evolution of
advertising in America“. Na svůj další návrat do Prahy se podle svých
slov již těší.
Mimosemestrální kurz
prof. Henry Balfanz
3MG627 Vývoj reklamy v USA
25. – 29. ledna 2010
přihlašování přes ISIS