Profesor z Illinois přednáší o americké reklamě

Profesor z Illinois přednáší o americké reklamě

Katedra marketingu připravila na leden 2010 mimosemes­trální kurz
„Vývoj reklamy v USA“. Povede jej Henry Balfanz z Bradley University
v USA, který má zkušenosti s působením v médiích, v reklamě i na
akademické půdě.

V lednu 2010 na půdu VŠE zavítá profesor Henry Balfanz z Bradley
University v americkém Illinois. Jeho mimosemestrální kurz „Vývoj reklamy
v USA“ s identem 3MG627 proběhne ve dnech 25. až 29. ledna. Za
absolvování kurzu v anglickém jazyce studenti získají čtyři ECTS
kredity. Přednášky mají zájemce seznámit s odlišnými epochami
v historii americké reklamy a zprostředkovat jim náhled na změny, kterými
v současné době reklamní průmysl v USA prochází. Kariéra Henryho
Balfanze zaručuje, že se posluchači tohoto kurzu určitě nudit nebudou.

V sedmdesátých letech tento profesor začínal jako autor a producent
televizních a rozhlasových spotů. Poté přesídlil do oblasti tištěných
médií. Vydával noviny Peoria Times a Observer Times. V minulém roce je
prodal a zakotvil v týmu zákaznického servisu reklamní agentury ADCO. Vedle
toho působí jako profesor na Bradley University a na Illinois Central
College.

V soukromém životě se rád věnuje běžeckému sportu, který nahradil
jeho pětadvacetiletou kuřáckou „kariéru“. O této změně prohlašuje,
že zachránila nejen jeho život, ale i náladu, a v nadsázce dodává, že
vůbec není soutěživý typ. Tvrdí, že průběh jeho života by dal měřit
snad i slunečními hodinami.

Balfanz nenavštíví VŠE poprvé. V letech 2008 a 2009 uspořádal na
Podnikohospodářské fakultě mimosemestrální kurz „Evolution of
advertising in America“. Na svůj další návrat do Prahy se podle svých
slov již těší.

Mimosemestrální kurz

prof. Henry Balfanz
3MG627 Vývoj reklamy v USA
25. – 29. ledna 2010
přihlašování přes ISIS

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

ilist web

EDITORIAL: Jak jsme z iListu udělali médium pro 21. století

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, moji předchůdci měli příležitost pravidelně se na Vás obracet skrze úvodní slova tištěných čísel iListu. Já sám jsem takovou možnost neměl, poněvadž jsme po více než 25 letech jejich vydávání ukončili. Uplynulý akademický rok byl i proto plný změn, které si však krátké ohlédnutí rozhodně zaslouží. iList vznikl na konci minulého...

článek 2

Video o tvorbě rozvrhu na VŠE je terčem posměchu. Realita je však mnohem složitější.

Dvouminutové video – tolik stačilo k tomu, aby se v polovině června rozvířila vášnivá debata napříč sociálními sítěmi na téma tvorby rozvrhu na VŠE. Národohospodářská fakulta (NF) zveřejnila video, které mělo studentům i veřejnosti tento proces přiblížit. Pro část diváků je práce rozvrhářek terčem posměchu, druzí se jich zastávají. Proč vzbudilo video takovou vlnu reakcí,...

marcus-ng-ZbbhkQ0M2AM-unsplash

Povinný tělocvik na vysoké škole: ano nebo ne? Zeptali jsme se studentů VŠE.

Když se řekne Vysoká škola ekonomická v Praze (VŠE), většina lidí si představí učebny plné studentů, kteří pilně studují ekonomii, management, finance a spoustu dalších užitečných předmětů, ale ne vždy studenti VŠE tráví svůj čas v učebně či v posluchárně. Někteří z nich musí svůj čas alokovat i do nějakého z povinně volitelných kurzů tělocviku,...