Studenti FPH vyhráli soutěž Masters of Marketing

Masters of Marketing 2022

Čtvrtý ročník soutěže Masters of Marketing zná svého vítěze. První místo obsadil tým s názvem  2-a-pol- Slovaka ve složení Viktórie Čelovské, Anny Rychetské a Marka Kosiny. Druhé místo získal tým Maoma, který tvořila Viktória Kovaľová, Marcela Vítková a Dariya Akhmetova. Na třetím místě se umístili Samuel Miškovič, Ludvík Bouška a Nikol Pucholtová za tým Lunisa Bopumi. Soutěž každoročně pořádá Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské (FPH) Vysoké školy ekonomické (VŠE) ve spolupráci se společností Unilever.

Úkolem týmů bylo dovést svěřenou firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře v prostředí počítačové marketingové simulace Marsim Launch. Volba vhodné strategie a její implementace do jednotlivých prvků marketingového mixu, schopnost reagovat na kroky virtuálních konkurenčních firem a změny v preferencích virtuálních zákazníků, to jsou jen některé výzvy, kterým soutěžící museli čelit v průběhu šesti kol soutěže.

Průběh soutěže krátce shrnula Viktória Čelovská. „Tři kola jsme vypracovávali doma a další tři pak v den soutěžního finále v kancelářích společnosti Unilever.“ Dodala, že je fajn mít rozdělené role v týmu, protože na poslední tři kola je už mnohem méně času. Její slova potvrdil také Marek Kosina. „Díky automatizovanému Excelu, který sestavila Anička, jsme mohli dělat rychlé výpočty a měli jsme to tak mnohem jednodušší,“ doplnil.

Pět nejlepších studentských týmů se zúčastnilo celodenního finálového kola, které proběhlo začátkem listopadu v sídle společnosti Unilever. Předmětem hodnocení byla například schopnost pracovat s programem Marsim Launch, spolupráce v rámci týmu a prezentace výsledků před odbornou porotou. Ta se každoročně skládá z odborníků společnosti Unilever a Katedry marketingu FPH VŠE.

„Finální výsledek jsme prezentovali všichni, byli jsme tým a chtěli jsme tak i působit. Rozdělení prezentovaných témat vycházelo z týmových rolí. Já jsem si vzala na starost představení strategie a taktiky pro jednotlivé značky, Marek představil naše výsledky na grafech a Viki naše největší úspěchy včetně toho, co se úplně nepovedlo,“ vyjádřila se k prezentaci výsledků Anna Rychetská.

Studenti z vítězného týmu obdrželi certifikát Masters of Marketing 2022, který jistě bude cennou položkou v jejich životopisu. Dále budou mít příležitost zúčastnit se mentoringového sezení s Michaelou Franekovou, generální ředitelkou Unilever. „Určitě příležitosti mentoringu od paní ředitelky využijeme, zatím na termínu nejsme domluvení,“ řekla iListu Anna.

„Soutěž mě bavila, naučila mě pracovat v týmu, navíc i pod tlakem a probudila mého soutěživého ducha. I kdybychom nevyhráli, tak pocit, že jsem udělala něco nad rámec povinností, je super,“ řekla Anna. Účast v soutěži by doporučila také Viktória. „Simulace je poměrně praktická a člověk si díky ní může vyzkoušet řízení portfolia značek. V našem případě dokonce i uvedení zbrusu nového produktu na trh.“

Do soutěže se mohou zapojit všichni studenti magisterského studia na VŠE, podmínkou účasti je znalost českého a anglického jazyka a vytvoření týmu o maximálně třech členech.

Foto: web Fakulty podnikohospodářské

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

brooke-cagle-g1Kr4Ozfoac-unsplash

Do platnosti vstoupila novela o VŠ: Doktorandi si přilepší!

Dne 1. 3. 2025 nabyla účinnosti novela zákona o vysokých školách. Kromě několika dílčích změn přináší významnou podporu studentům doktorského studia. Zvyšuje také pokutu za neoprávněné užívání akademických titulů a zkracuje lhůtu pro odvolání na 15 dní. Doktorandi si polepší Podle novely budou mít vysoké školy povinnost zajistit, aby od 1. 9. 2025 dosahoval studijní...

IMG_8384

Anna-Marie Horáková: Sbalit batoh a dát si pár měsíců off

Máte pocit, že je toho na vás hodně, že nestíháte školu, práci a své zájmy? Polemizujete o prodloužení studia? Nejste sami! Přesně tyto problémy řešila bývalá šéfredaktorka iListu a již absolventka FMV, Anna-Marie Horáková. Anička díky prodloužení svého studia o jeden semestr získala pár měsíců bez školy a závazků. Ideální čas na to sbalit batoh...

309274949_460680632760081_3165778759295296126_n

VŠE ví, že smích léčí: meme stránku teď spravuje rektorát

Mnozí z vás jste možná v loňském roce zachytili, že oblíbená stránka studentů na Facebooku, Vysoká škola MEMEkonomická spěje ke svému konci, nakolik se její dlouhodobý administrátor rozhodl najít za sebe náhradu. I když ho za sebe nakonec našel a stránka zůstala aktivní, situaci se brzy opět změní a hlavní role se ujme vedení školy....

ševčík seznam

Ševčík rezignoval! Kontroverzní proděkan Národohospodářské fakulty se vzdal funkce ve vedení.

Miroslav Ševčík k 28. březnu rezignuje ze své pozice proděkana pro ekonomiku Národohospodářské fakulty (NF) Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE). Redakci to potvrdilo několik zdrojů seznámených se situací, Ševčík to následně sám oznámil. Kontroverzní Miroslav Ševčík působil na vedoucích pozicích fakulty jako děkan nebo proděkan nepřetržitě od roku 2010. Detaily celé záležitosti dále zjišťujeme....