Studenti FPH vyhráli soutěž Masters of Marketing

Masters of Marketing 2022

Čtvrtý ročník soutěže Masters of Marketing zná svého vítěze. První místo obsadil tým s názvem  2-a-pol- Slovaka ve složení Viktórie Čelovské, Anny Rychetské a Marka Kosiny. Druhé místo získal tým Maoma, který tvořila Viktória Kovaľová, Marcela Vítková a Dariya Akhmetova. Na třetím místě se umístili Samuel Miškovič, Ludvík Bouška a Nikol Pucholtová za tým Lunisa Bopumi. Soutěž každoročně pořádá Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské (FPH) Vysoké školy ekonomické (VŠE) ve spolupráci se společností Unilever.

Úkolem týmů bylo dovést svěřenou firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře v prostředí počítačové marketingové simulace Marsim Launch. Volba vhodné strategie a její implementace do jednotlivých prvků marketingového mixu, schopnost reagovat na kroky virtuálních konkurenčních firem a změny v preferencích virtuálních zákazníků, to jsou jen některé výzvy, kterým soutěžící museli čelit v průběhu šesti kol soutěže.

Průběh soutěže krátce shrnula Viktória Čelovská. „Tři kola jsme vypracovávali doma a další tři pak v den soutěžního finále v kancelářích společnosti Unilever.“ Dodala, že je fajn mít rozdělené role v týmu, protože na poslední tři kola je už mnohem méně času. Její slova potvrdil také Marek Kosina. „Díky automatizovanému Excelu, který sestavila Anička, jsme mohli dělat rychlé výpočty a měli jsme to tak mnohem jednodušší,“ doplnil.

Pět nejlepších studentských týmů se zúčastnilo celodenního finálového kola, které proběhlo začátkem listopadu v sídle společnosti Unilever. Předmětem hodnocení byla například schopnost pracovat s programem Marsim Launch, spolupráce v rámci týmu a prezentace výsledků před odbornou porotou. Ta se každoročně skládá z odborníků společnosti Unilever a Katedry marketingu FPH VŠE.

„Finální výsledek jsme prezentovali všichni, byli jsme tým a chtěli jsme tak i působit. Rozdělení prezentovaných témat vycházelo z týmových rolí. Já jsem si vzala na starost představení strategie a taktiky pro jednotlivé značky, Marek představil naše výsledky na grafech a Viki naše největší úspěchy včetně toho, co se úplně nepovedlo,“ vyjádřila se k prezentaci výsledků Anna Rychetská.

Studenti z vítězného týmu obdrželi certifikát Masters of Marketing 2022, který jistě bude cennou položkou v jejich životopisu. Dále budou mít příležitost zúčastnit se mentoringového sezení s Michaelou Franekovou, generální ředitelkou Unilever. „Určitě příležitosti mentoringu od paní ředitelky využijeme, zatím na termínu nejsme domluvení,“ řekla iListu Anna.

„Soutěž mě bavila, naučila mě pracovat v týmu, navíc i pod tlakem a probudila mého soutěživého ducha. I kdybychom nevyhráli, tak pocit, že jsem udělala něco nad rámec povinností, je super,“ řekla Anna. Účast v soutěži by doporučila také Viktória. „Simulace je poměrně praktická a člověk si díky ní může vyzkoušet řízení portfolia značek. V našem případě dokonce i uvedení zbrusu nového produktu na trh.“

Do soutěže se mohou zapojit všichni studenti magisterského studia na VŠE, podmínkou účasti je znalost českého a anglického jazyka a vytvoření týmu o maximálně třech členech.

Foto: web Fakulty podnikohospodářské

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

Rozhovor Dvořák, Petr Dvořák, rektor

Petr Dvořák: VŠE bude mít vlastní AI, na volby proti Ševčíkovi si věřím

Jak ovlivní nástup umělé inteligence studium a bude VŠE kontrolovat její využívání? Proč sestavování celoškolského rozvrhu stále není digitalizováno? Co by dělal, kdyby ve volbách rektora prohrál se svým protikandidátem Miroslavem Ševčíkem? Na tyto a další otázky jsme se v rozhovoru ptali stávajícího rektora Vysoké školy ekonomické v Praze, docenta Petra Dvořáka, který se uchází...

DSCF3453

AI místo tebe? Data Festival VŠE odhalil, co nás čeká

Data jako plodina, my jako ti, kdo ji sklízí. Rajská budova VŠE se 4. listopadu proměnila v pole plné algoritmů, grafů a myšlenek o budoucnosti. Na osmém ročníku Data Festivalu s názvem Datová sklizeň se potkalo přes 4000 odborníků, studentů i zástupců firem, aby hledali odpověď na otázku, která dnes rezonuje napříč světem: je umělá...

ChatGPT Image 2. 10. 2025 16_42_15

Zakroužkuj si svého ekonoma: aneb 48 tváří VŠE na kandidátkách do Poslanecké sněmovny

V minulém článku jsme vám vysvětlili, jak funguje kroužkování, a ukázali jsme i několik iniciativ, které vám mohou pomoci při výběru kandidátů. A protože volby jsou už opravdu blízko a škola se teprve rozjíždí, využili jsme volného času a prošli kandidátky napříč všemi 14 kraji, abychom přišli s vlastní iniciativou: Zakroužkuj si svého ekonoma. Cílem...

vitaly-gariev-Uwb_q2fDlyY-unsplash

Jak přežít první týden na VŠE

Začátek semestru bývá pro každého trochu šok. Na střední škole vás učitelé většinou vedli krok za krokem, zatímco na vysoké se očekává, že si spoustu věcí zjistíte sami. Není to ale nic nepřekonatelného. První týden na VŠE je hlavně o orientaci – v rozvrhu, v budovách, v menze i mezi novými spolužáky. Tady je několik...