Studenti multimédií zazářili v soutěži Creative Challenge 2022

Creative Challenge

Podzimní běh soutěže OMD Creative Challenge ovládli studenti multimédií Vysoké školy ekonomické (VŠE). Vítězství si domů odnesl tým s názvem Kreativní krávy ve složení Michaela Ondráková, Dana Linh Nguyen a Barbora Pavlů s konceptem České značky v české appce. Na druhé příčce se umístil tým Artisun ve složení Vladimíra Kodajová, Aurika Bugaeva a Michal Kovář s nápadem Nepochybuj! ZOOT ti sluší.

Se zadáním vytvořit originální, efektivní a v praxi využitelnou kampaň, která pomůže co nejlépe představit novou aplikaci společnosti ZOOT, se studenti popasovali tak, že všech pět studentských týmů z VŠE postoupilo až do samotného finále. Nejúspěšnější koncept představila iListu členka vítězného týmu Michaela Ondráková. „Zoot v reklamě pracuje například s českými filmy, ale na české zboží se nezaměřuje. A to byl prostor pro náš nápad,“ vysvětlila. Tým Kreativní krávy vymyslel koncept, kde by zákazníci v aplikaci mohli vidět speciálně vytvořenou sekci pouze českých značek. „Vyzdvihovalo by to lokální značky a zároveň umožnilo zákazníkům vidět variaci možností, jak nakupovat více lokálně,“ doplnila Michaela. Tým kolem konceptu vytvořil také bannery a plakáty, které by se věnovaly jednotlivým českým firmám nebo známým českým heslům.

Michaela dále přiblížila rozdělení práce v týmu. „Já jsem byla CEO, Dana měla na starosti grafiku a Bára se věnovala kreativní části. Realita byla samozřejmě jiná, všechny jsme nakonec vymýšlely všechno.“ Michaela se svojí role držela, ve stejnou dobu ještě v rámci vedlejšky pracovala spolu s dalšími kolegy na jiném zadání pro reálného klienta. „I když bylo dost náročné pracovat na dvou velkých projektech a strategiích, nakonec se nám podařilo uspět v obou případech,“ dodala.

Návrh, který se umístil na druhém místě s názvem Nepochybuj! ZOOT ti sluší vycházel z myšlenky, že lidé často pochybují o tom, co jim opravdu sluší. Proto je pro ně důležité znát názor ostatních předtím, než se rozhodnou o nákupu. „Náš tým přišel s jednoduchým řešením v podobě aplikace, která by mimo jiné propojila uživatele mezi sebou, umožnila jim sdílet fotografie přímo ze ZOOT kabinky a dostat na svůj nový outfit zpětnou vazbu,“ vysvětlila iListu Vladimíra Kodajová. Doplnila také, že důležité bylo, aby všichni členové týmu rozuměli hlavní myšlence, jelikož před porotou ji prezentovali všichni.

Finálové kolo proběhlo 7. prosince v kancelářích společnosti OMD, kde prezentovalo své výstupy pět nejlepších týmů. Největší výzvou byla podle slov Vladimíry právě prezentace. „V OMD nám vytvořili příjemné zázemí a hezky se o nás starali, i tak jsme ale měli strach, abychom dodrželi čas a aby nás klient nepřekvapil nějakou záludnou otázkou,“ svěřila se iListu. Vítězný tým získal od ZOOTu poukázky v hodnotě pět tisíc korun a možnost placené pracovní stáže v OMD.

„Účast v soutěži bych doporučila všema deseti. Celá vedlejška byla super zkušenost, ale soutěž byla velkou součástí. Člověk si sáhne na komplexní marketingovou strategii a kreativu, musí si věci pospojovat a přemýšlet i nad financemi nebo realizací. Mně konkrétně právě vedlejška a soutěž odstartovala kariéru, protože se mi najednou začaly hromadit nabídky na práci,“ zakončila Michaela. Její slova doplnila Vladimíra. „I přesto, že se náš tým umístil na druhém místě, tak jsme měli velkou radost a myslím, že na soutěž budeme ještě dlouho vzpomínat. Prezentovat před klientem v jiném prostředí než ve škole je zkušenost k nezaplacení.“

Foto: web Katedry multimédií

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

IMG_8384

Anna-Marie Horáková: Sbalit batoh a dát si pár měsíců off

Máte pocit, že je toho na vás hodně, že nestíháte školu, práci a své zájmy? Polemizujete o prodloužení studia? Nejste sami! Přesně tyto problémy řešila bývalá šéfredaktorka iListu a již absolventka FMV, Anna-Marie Horáková. Anička díky prodloužení svého studia o jeden semestr získala pár měsíců bez školy a závazků. Ideální čas na to sbalit batoh...

309274949_460680632760081_3165778759295296126_n

VŠE ví, že smích léčí: meme stránku teď spravuje rektorát

Mnozí z vás jste možná v loňském roce zachytili, že oblíbená stránka studentů na Facebooku, Vysoká škola MEMEkonomická spěje ke svému konci, nakolik se její dlouhodobý administrátor rozhodl najít za sebe náhradu. I když ho za sebe nakonec našel a stránka zůstala aktivní, situaci se brzy opět změní a hlavní role se ujme vedení školy....

ševčík seznam

Ševčík rezignoval! Kontroverzní proděkan Národohospodářské fakulty se vzdal funkce ve vedení.

Miroslav Ševčík k 28. březnu rezignuje ze své pozice proděkana pro ekonomiku Národohospodářské fakulty (NF) Vysoké školy ekonomické v Praze (VŠE). Redakci to potvrdilo několik zdrojů seznámených se situací, Ševčík to následně sám oznámil. Kontroverzní Miroslav Ševčík působil na vedoucích pozicích fakulty jako děkan nebo proděkan nepřetržitě od roku 2010. Detaily celé záležitosti dále zjišťujeme....

9f540da5-1bf8-4d65-b133-d0550ace1767

Z Love Islandu na vrchol: Influencer monitor ukázal nový trend

Ikonický influencer, symbol mladé generace, Karel Kovář alias Kovy byl sesazen z prvního místa Influencer monitoru, který pravidelně od roku 2019 vydává Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing působící na Fakultě podnikohospodářské (FPH) na Vysoké škole ekonomické (VŠE). Rok 2024 totiž ovládla devatenáctiletá Domi Alagia. V minulém roce přitom nefigurovala ani v první patnáctce....