Nejlepší nápad přinesli do Komerční banky studenti z ekonomky

Nejlepší nápad přinesli do Komerční banky studenti z ekonomky

Soutěž „Dejte hlavy dohromady“ letos vyhrál tým z VŠE, který
navrhl mobilní bankovní aplikaci zaměřenou na studenty. Vítězové získali
kromě cen také možnost nastoupit v bance na stáž.

Úkolem soutěžících bylo zhodnotit současnou komunikační strategii
Komerční banky a navrhnout nové způsoby, jak motivovat klienty ke komunikaci
s bankou. Vítězný tým „Impacters“ z VŠE tvořili Zuzana
Bódiová, Kateřina Kochová, Maria Safronová a Jakub Smolík. Společně
navrhli modernější aplikaci pro mobilní bankovnictví, zaměřenou
především na studenty.

S Komerční
bankou se nám spolupracovalo dobře, dokonce se s námi sešli i v průběhu
práce na projektu, aby bylo řešení opravdu na míru,“ pochvaluje si
Zuzana. 
Finální
prezentace před manažery KB byl zážitek, prezentovali jsme čistě
v angličtině,“ vzpomíná na finále Jakub. „Porota neměla vůbec
jednoduché rozhodnout a co víme, bylo to vážně o vlásek to
rozhodnutí,“ dodává. Konkurenční projekt studentů Vysoké školy
finanční a správní byl zaměřený na podporu finanční
gramotnosti.

Kromě věcných cen získali studenti i možnost pracovat v Komerční
bance na stáži, tři ze čtyř členů týmu o tom uvažují. „V průběhu
příštího týdne mám schůzku s manažerem marketingu, takže budu vědět
víc,

říká Jakub.

Čtěte také:

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

iList_YouTube_Úvodní foto

Martin Pánek: Na Ukrajinu jsme vybrali 25 milionů. Naše kyseláče se vypijí za tři dny.

Co se stalo se stranou Svobodných a proč se spojili s SPD? Pomohou zkušenosti ze zahraničních výjezdů při práci v Evropském parlamentu? Jak se pomáhá Ukrajině tři roky od začátku invaze? Proč se liberálové v Česku hádají? Na tyto a další otázky jsme se v rozhovoru ptali Martina Pánka, ředitele Institutu liberálních studií a absolventa...

9f540da5-1bf8-4d65-b133-d0550ace1767

Z Love Islandu na vrchol: Influencer monitor ukázal nový trend

Ikonický influencer, symbol mladé generace, Karel Kovář alias Kovy byl sesazen z prvního místa Influencer monitoru, který pravidelně od roku 2019 vydává Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing působící na Fakultě podnikohospodářské (FPH) na Vysoké škole ekonomické (VŠE). Rok 2024 totiž ovládla devatenáctiletá Domi Alagia. V minulém roce přitom nefigurovala ani v první patnáctce....

WhatsApp Image 2024-12-01 at 12.05.01

Halyna Kovalenko: Cesta k vlastnímu podnikání začíná v AIESECu

Halyna Kovalenko, současná LCP (Local Committee President) v AIESEC Praha, je nejen inspirativní lídryní, ale také studentkou bakalářského programu Podniková ekonomika a management na Fakultě podnikohospodářské. V rozhovoru jsme si povídali o jejích zkušenostech v AIESECu, o tom, jak tato globální organizace rozvíjí mladé lídry, a jaké příležitosti nabízí studentům. Halyna také sdílela, co ji...