V oddělení marketingu a PR chce pracovat každý třetí student

V oddělení marketingu a PR chce pracovat každý třetí student

ČTK – Nejatraktivnějším zaměstnavatelem v Česku je podle
vysokoškolských studentů společnost Google. Na druhém místě skončil
ČEZ, třetí KPMG. Vyplývá to z průzkumu organizace Aiesec mezi téměř
2600 respondenty.

Očekávaný průměrný plat se v jednotlivých oborech liší. Průměrně
si studenti přejí dostávat 22 741 korun měsíčně. Nejvyšší
očekávaní mají studenti technických oborů (25 170 korun),
střízlivější jsou studenti humanitních oborů (21 459 korun). Budoucí
ekonomové očekávají, že ve svém prvním zaměstnání budou pobírat
23 063 korun měsíčně.

Téměř každý třetí student chce podle průzkumu pracovat v oddělení
marketingu a PR. Velké oblibě se těší i oddělení lidských zdrojů, kam
by chtělo jít 29 procent respondentů. Stejně tak stoupá počet mladých
lidí, kteří chtějí pracovat jako osoby samostatně výdělečně činné
(OSVČ). Největší výhodu vidí ve flexibilní pracovní době.

Průměrná doba působení u prvního zaměstnavatele je mezi třemi až
čtyřmi lety. Za základní kritérium přitom studenti považují možnost
kariérního růstu, dalšího vzdělávání a užitečnou či
smysluplnou práci.

ČTĚTE TAKÉ:

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

iList_YouTube_Úvodní foto

Martin Pánek: Na Ukrajinu jsme vybrali 25 milionů. Naše kyseláče se vypijí za tři dny.

Co se stalo se stranou Svobodných a proč se spojili s SPD? Pomohou zkušenosti ze zahraničních výjezdů při práci v Evropském parlamentu? Jak se pomáhá Ukrajině tři roky od začátku invaze? Proč se liberálové v Česku hádají? Na tyto a další otázky jsme se v rozhovoru ptali Martina Pánka, ředitele Institutu liberálních studií a absolventa...

9f540da5-1bf8-4d65-b133-d0550ace1767

Z Love Islandu na vrchol: Influencer monitor ukázal nový trend

Ikonický influencer, symbol mladé generace, Karel Kovář alias Kovy byl sesazen z prvního místa Influencer monitoru, který pravidelně od roku 2019 vydává Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing působící na Fakultě podnikohospodářské (FPH) na Vysoké škole ekonomické (VŠE). Rok 2024 totiž ovládla devatenáctiletá Domi Alagia. V minulém roce přitom nefigurovala ani v první patnáctce....

WhatsApp Image 2024-12-01 at 12.05.01

Halyna Kovalenko: Cesta k vlastnímu podnikání začíná v AIESECu

Halyna Kovalenko, současná LCP (Local Committee President) v AIESEC Praha, je nejen inspirativní lídryní, ale také studentkou bakalářského programu Podniková ekonomika a management na Fakultě podnikohospodářské. V rozhovoru jsme si povídali o jejích zkušenostech v AIESECu, o tom, jak tato globální organizace rozvíjí mladé lídry, a jaké příležitosti nabízí studentům. Halyna také sdílela, co ji...