FIFA, popcorn nebo drony – i tak vypadaly letošní Career Days

17. 3. 2016 | | Kariéra, Studentský život career days

Nestlé, Sephora, Amazon, velké banky i consultingové společnosti. To je stručný výčet firem, které si začátkem března postavily své obýváčky v Hotelu Diplomat. Přišly se potkat se studenty na Career Days 2016.

Věděli jste například, že areál továrny LEGO v Kladně zabírá plochu 22 fotbalových hřišť? Nebo že za vystavení produktu u vstupu do Tesca na Smíchově na dva týdny zaplatíte i 60 tisíc korun? Jak je vidět, každá z firem pojala prostor pro svou prezentaci nebo workshop individuálně. Některé se zaměřily na přiblížení své činnosti, mluvily o kultuře a firemním prostředí, další se pak soustředily na nábor a představení konkrétních pracovních pozic. Proto na Career Days (CD) našel každý to své.

Čím se však CD od ostatních veletrhů práce lišily nejvíce, byl koncept stánků. Společnosti si svůj prostor zařídily podle sebe, přinesly si gauče, fatboye nebo malé občerstvení. Osobní setkání se zástupci společností tak bylo méně formální. To si pochvalovali například zástupci firmy Adidas: „Využili jsme festivalové atmosféry k tomu, abychom studentům a absolventům představili naši uvolněnou firemní kulturu,“ zmiňuje Lukáš Rolf, Adidas Ambassador. „V našem obýváčku jsme s nimi nad fotbálkem nebo FIFou mluvili o jejich kariérních cílech, co je pro ně při práci důležité, a také o samotných pozicích pro studenty,“ doplňuje.

Program oživily panelové diskuze

Dále pak mohli účastníci potkat firmy na networkingové snídani. Během dne byly k dispozici služby kariérního poradenství nebo kontroly CV. Firmy využily i možnost pozvat některé studenty na společnou večeři.

V pátek navíc do programu přibyly panelové diskuze na oblasti Sales, Logistika a HR. Zástupci firem z různých odvětví mluvili o specifikách daných činností i o požadovaném osobnostním profilu pro danou oblast. Celý event zakončila afterparty v prostorech Impact HUB Praha.

career days

Na stáncích bylo vidět, že mnoho firem zavítalo na Career Days s jasným cílem. „Šli jsme oslovit studenty a absolventy s potenciálem,“ říká zástupkyně firmy Nestlé Miroslava Ježková. Zda se cíl splní, ukáže až čas. „Můžeme ale říct, že po CD se nám zvýšil počet registrací na program Nestlé Kariérního poradenství,“ dodává.

Pozitivní dojmy sdílí i druhá strana – návštěvníci. Pochvalovali si celkovou atmosféru festivalu. „Organizačně se mi akce velmi líbila, prostředí působilo profesionálně a příjemně. Myslím, že k úspěchu akce přispěl i relativně malý počet účastníků, čímž vzniklo více prostoru pro diskuze jak při workshopech, tak i na stáncích jednotlivých firem,“ shrnuje své dojmy studentka Vysoké školy ekonomické Kristýna.

Foto: autorka

ČTĚTE TAKÉ:

Mohlo by tě zajímat: