Studenti soutěžili v tom, kdo nejvíce zvýší hodnotu firmy pro akcionáře

24. 5. 2013 | | Kariéra

V soutěži Marketing Talents of the Year, kterou společně s Fakultou
podnikohospodářskou VŠE pořádá společnost Mondelez Czech Republic
(dříve Kraft Foods), zvítězil pětičlenný tým Overtalented. Martina
Kafuňková, Štěpán Zich, Jan Joska, Michal Škoda a Lenka Čápová prý
upoutali porotu hlavně skladbou týmu.

„Všichni jsme se dobře doplňovali, navíc každé naše rozhodnutí bylo
podložené argumentem a dávalo smysl,“ vysvětluje Martina. Dodává, že
jedním z důvodů, proč vyhráli, byla dobrá příprava před
soutěží.

Studenti si v soutěži vyzkoušeli software Markops od společnosti StartX.
V simulovaném prostředí museli dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě
pro akcionáře. „Každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí,
jak bude reagovat na kroky konkurentů, změny v prostředí nebo
v preferencích zákazníků,“ říká vedoucí katedry marketingu na FPH
Miroslav Karlíček.

V letošním ročníku se soutěže zúčastnili studenti vedlejších
specializací Komerční komunikace a Marketing, protože podle Karlíčka
vyžaduje účast solidní základy v marketingu.

Brand management ve virtuálním světě

Soutěž v simulovaném prostředí je dvoudenní a dává možnost
vyzkoušet si marketing v praxi. „Na rozdíl od jiných soutěží je ta
naše zaměřena na praktický produktový management,“ vysvětluje
Karlíček. „To odpovídá i zaměření vedlejší specializace Marketing na
naší katedře,“ dodává a oceňuje intenzivní zapojení firmy
Mondelez.

Martina Kafuňková si cení možnosti vyzkoušet si software Markops.
„Fakt, že se používá pro výuku na prestižních školách, a my si ho
můžeme vyzkoušet, je skvělý,“ říká. Dodává, že získaný
certifikát je může zvýhodnit při pracovních pohovorech. Karlíček
souhlasí: „Například jeden ze členů loňského vítězného týmu do
společnosti Mondelez po soutěži skutečně nastoupil.“

Čtěte také:

Mohlo by tě zajímat: