Studenti soutěžili v tom, kdo nejvíce zvýší hodnotu firmy pro akcionáře

Studenti soutěžili v tom, kdo nejvíce zvýší hodnotu firmy pro akcionáře

V soutěži Marketing Talents of the Year, kterou společně s Fakultou
podnikohospodářskou VŠE pořádá společnost Mondelez Czech Republic
(dříve Kraft Foods), zvítězil pětičlenný tým Overtalented. Martina
Kafuňková, Štěpán Zich, Jan Joska, Michal Škoda a Lenka Čápová prý
upoutali porotu hlavně skladbou týmu.

„Všichni jsme se dobře doplňovali, navíc každé naše rozhodnutí bylo
podložené argumentem a dávalo smysl,“ vysvětluje Martina. Dodává, že
jedním z důvodů, proč vyhráli, byla dobrá příprava před
soutěží.

Studenti si v soutěži vyzkoušeli software Markops od společnosti StartX.
V simulovaném prostředí museli dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě
pro akcionáře. „Každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí,
jak bude reagovat na kroky konkurentů, změny v prostředí nebo
v preferencích zákazníků,“ říká vedoucí katedry marketingu na FPH
Miroslav Karlíček.

V letošním ročníku se soutěže zúčastnili studenti vedlejších
specializací Komerční komunikace a Marketing, protože podle Karlíčka
vyžaduje účast solidní základy v marketingu.

Brand management ve virtuálním světě

Soutěž v simulovaném prostředí je dvoudenní a dává možnost
vyzkoušet si marketing v praxi. „Na rozdíl od jiných soutěží je ta
naše zaměřena na praktický produktový management,“ vysvětluje
Karlíček. „To odpovídá i zaměření vedlejší specializace Marketing na
naší katedře,“ dodává a oceňuje intenzivní zapojení firmy
Mondelez.

Martina Kafuňková si cení možnosti vyzkoušet si software Markops.
„Fakt, že se používá pro výuku na prestižních školách, a my si ho
můžeme vyzkoušet, je skvělý,“ říká. Dodává, že získaný
certifikát je může zvýhodnit při pracovních pohovorech. Karlíček
souhlasí: „Například jeden ze členů loňského vítězného týmu do
společnosti Mondelez po soutěži skutečně nastoupil.“

Čtěte také:

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

9f540da5-1bf8-4d65-b133-d0550ace1767

Z Love Islandu na vrchol: Influencer monitor ukázal nový trend

Ikonický influencer, symbol mladé generace, Karel Kovář alias Kovy byl sesazen z prvního místa Influencer monitoru, který pravidelně od roku 2019 vydává Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing působící na Fakultě podnikohospodářské (FPH) na Vysoké škole ekonomické (VŠE). Rok 2024 totiž ovládla devatenáctiletá Domi Alagia. V minulém roce přitom nefigurovala ani v první patnáctce....

WhatsApp Image 2024-12-01 at 12.05.01

Halyna Kovalenko: Cesta k vlastnímu podnikání začíná v AIESECu

Halyna Kovalenko, současná LCP (Local Committee President) v AIESEC Praha, je nejen inspirativní lídryní, ale také studentkou bakalářského programu Podniková ekonomika a management na Fakultě podnikohospodářské. V rozhovoru jsme si povídali o jejích zkušenostech v AIESECu, o tom, jak tato globální organizace rozvíjí mladé lídry, a jaké příležitosti nabízí studentům. Halyna také sdílela, co ji...

1583752051616

Adam Vološin: Na cestu na kole z Porta do Prahy mě namotivovala moje nadřízená

Adam Vološin je studentem magisterského stupně programu Management na Fakultě podnikohospodářské. V rozhovoru nám povyprávěl nejen o své činnosti v Klubu cestovatelů VŠE nebo o práci v Procter & Gamble. Adamovou velkou vášní je také cyklistika a před několika měsíci přejel na kole trasu z Porta až do Prahy. Dozvíte se, co si na této...