Akční plán na vylepšení poskytovaných služeb připravuje Menza
Italská. Strávníci se tak možná dočkají větších porcí nebo
vstřícnější obsluhy.
Akční plán, který vypracovala menza Sodexo na celkové zlepšení
poskytovaných služeb v menze Italská, se chýlí do finále. Podrobný
pracovní dokument je výsledkem Expectation Meetingu z 21. října 2009 a
má reflektovat požadavky VŠE a strávníků, tedy studentů a zaměstnanců.
„Pracujeme s klientem. Chtěli jsme si vyslechnout názory, připomínky a
očekávání,“ vysvětluje vznik Akčního plánu Jiří Pfleger, manažer
restaurace Sodexo.
Projekt má tedy podrobně vymezit, jakým způsobem se menza Italská bude
snažit dosáhnout těchto očekávání i se stanovením zodpovědných osob.
Dokument však musí nejprve projít schválením na úrovni nejvyššího
vedení VŠE, protože některé body Sodexo řeší v součinnosti se školou.
„Určitě ho budeme společně projednávat ještě před koncem roku,“
ujišťuje kvestor Libor Svoboda, který se na projednávání Akčního plánu
také podílí.
Pokud se plán prosadí, celkový servis v menze by se měl stát
především kvalitnějším. Pro návštěvníky menzy to pak znamená, že se
setkají například se vstřícnějším přístupem personálu, rychlejším
odbavením, většími a kvalitnějšími porcemi s nápojem v ceně nebo
s příjemnějším prostředím menzy.
Studenti však o existenci Akčního plánu nevědí. K případným
změnám se ale staví pozitivně. Většina z nich se totiž shoduje, že je
co vylepšovat. „V menze mi moc nechutná, takže bych lepší kvalitu jídla
ocenila,“ říká Maryia z Fakulty podnikohospodářské. Souhlasí s ní
i Honza, student Národohospodářské fakulty, i když se ke změnám staví
více kriticky. „Snaha je ale lepší, než kdyby nedělali nic,“
uzavírá Honza.