Soutěž od L´Oréalu vyhrála dívka z VŠE. Využila i znalosti ze studia na ekonomce

Soutěž od L´Oréalu vyhrála dívka z VŠE. Využila i znalosti ze studia
na ekonomce

L´Oréal vyhlásil 13. prosince výsledky ze soutěž Reveal, kde si
zájemci mohli zkusit vývoj výrobku – od laboratorního výzkumu po
konečnou propagaci. Vítězkou soutěže se stala absolventka VŠE Radka
Rajnochová.

Co tě přimělo se zapojit do soutěže?

O tomto projektu jsem se dozvěděla od kamarádky, která se zúčastnila
minulých ročníků. Na hře mě lákala především šance získat stáž
v úspěšné nadnárodní firmě a možnost si otestovat své znalosti mezi
hráči z celého světa.

Pomohly ti poznatky z VŠE při této hře?

Základní znalosti jsou nezbytné především pro oborové testy, které
jsou také součástí hry. Já jsem si vybrala test z marketingu, který jsem
měla na VŠE jako vedlejší specializaci a kterému bych se do budoucna ráda
věnovala. Nejpodstatnější část hry je ale založena na logickém myšlení
a intuitivním rozhodování.

Kolik času jsi strávila hrou?

Byla jsem velmi zvědavá na své skóre, takže jsem hrou strávila
s přestávkami téměř celý den.

Doporučila bys to ostatním studentům?

Určitě ano. Ve hře se setkáváte s různými vývojovými fázemi
výrobku – od laboratorního výzkumu až po konečnou propagaci. Získáte
tak zábavnou formou mnoho užitečných informací. Navíc však můžete
získat stáž v prestižní firmě a vyhrát zajímavé ceny.

Jaká byla odměna za první místo?

Jako vítěz jsem získala balíček, no spíše balík produktů od
společnosti L´Oréal v hodnotě 20 tisíc korun.

Co očekáváš od stáže v L´Oréalu?

Pokud projdu několikakolovým výběrovým řízením, ráda bych se dostala
na pozici Marketing Trainee. Díky ní bych získala pro absolventa důležitou
praxi a především možnost dalšího kariérního růstu v rámci
společnosti.

ČTĚTE DÁLE:

Diskuze

Jak anonymně přispívat do diskuze? Stačí zaškrtnout "Chci zveřejnnit jako host" a vyplnit náhodné jméno a e-mail

Mohlo by vás zajímat

9f540da5-1bf8-4d65-b133-d0550ace1767

Z Love Islandu na vrchol: Influencer monitor ukázal nový trend

Ikonický influencer, symbol mladé generace, Karel Kovář alias Kovy byl sesazen z prvního místa Influencer monitoru, který pravidelně od roku 2019 vydává Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing působící na Fakultě podnikohospodářské (FPH) na Vysoké škole ekonomické (VŠE). Rok 2024 totiž ovládla devatenáctiletá Domi Alagia. V minulém roce přitom nefigurovala ani v první patnáctce....

WhatsApp Image 2024-12-01 at 12.05.01

Halyna Kovalenko: Cesta k vlastnímu podnikání začíná v AIESECu

Halyna Kovalenko, současná LCP (Local Committee President) v AIESEC Praha, je nejen inspirativní lídryní, ale také studentkou bakalářského programu Podniková ekonomika a management na Fakultě podnikohospodářské. V rozhovoru jsme si povídali o jejích zkušenostech v AIESECu, o tom, jak tato globální organizace rozvíjí mladé lídry, a jaké příležitosti nabízí studentům. Halyna také sdílela, co ji...

1583752051616

Adam Vološin: Na cestu na kole z Porta do Prahy mě namotivovala moje nadřízená

Adam Vološin je studentem magisterského stupně programu Management na Fakultě podnikohospodářské. V rozhovoru nám povyprávěl nejen o své činnosti v Klubu cestovatelů VŠE nebo o práci v Procter & Gamble. Adamovou velkou vášní je také cyklistika a před několika měsíci přejel na kole trasu z Porta až do Prahy. Dozvíte se, co si na této...