Miss Academia se bude konat již po sedmé

17. 12. 2002 | | Nezařazené

Ve Zlíně se v dubnu 2003 uskuteční již sedmý ročník Miss Academia, organizovaný studenty Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Soutěž probíhá celostátně podruhé, dříve se konala pouze v rámci univerzity. Účastnit se jí mohou všechny studentky z kterékoliv vysoké školy v České republice. Předkolo soutěže, do kterého se již teď můžete přihlásit, se koná od 7. do 9. února 2003.

Ve Zlíně se v dubnu 2003 uskuteční již sedmý ročník Miss Academia, organizovaný studenty Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Soutěž probíhá celostátně podruhé, dříve se konala pouze v rámci univerzity. Účastnit se jí mohou všechny studentky z kterékoliv vysoké školy v České republice. Předkolo soutěže, do kterého se již teď můžete přihlásit, se koná od 7. do 9. února 2003. 

O titul Miss Academia se ve finále 2. dubna 2003 utká dvanáct dívek, ze kterých bude zvolena ta nejlepší. Šanci má každá z vás, stačí mít „něco do sebe“. Kritéria pro zvolení jsou především smysl pro humor, inteligence, pohotovost, nápaditost. Přestože je vzhled důležitý, nebude zdaleka rozhodující. Náborové plakáty a letáky budou rozvěšeny na všech vysokých školách. Internetové stránky soutěže, ze kterých se dozvíte podrobnosti a na nichž se také můžete do soutěže přihlásit, naleznete na adrese http://www.missacademia.cz/.

Kořeny Miss Academia spadají do roku 1997. Tehdy poprvé byla zvolena nejkrásnější dívka zlínské vysoké školy.
Toho roku nebyla Miss Academia ještě samostatnou akcí, ale jen vedlejším programem reprezentačního plesu Fakulty technologické ve Zlíně. Před třemi lety se do soutěže přihlásila Lucie Pletichová z Prahy, která se o soutěži dozvěděla z internetu. Její účast byla impulsem k celostátnímu pořádání akce.

Loňským rokem jsme tedy vstoupili do nové éry této soutěže. Poprvé v historii byly osloveny studentky 170  fakult vysokých škol celé České republiky. Poprvé v historii zazněla oficiální znělka Miss Acedemia ČR vytvořená studenty FMK. Na tomto projektu spolupracovalo zatím nejvíce studentů kateder marketinových a sociálních komunikací spolu se studenty kateder výtvarných oborů – grafický design, reklamní fotografie, audiovize, animace a prostorová prezentace. Na tvorbě této akce se nepodílí žádný externí pracovník. Veškeré břemeno zodpovědnosti za tvůrčí a organizační práci leží pouze a jen na studentech v realizačním týmu.

Informační kampaň bude probíhat v denním tisku, ve školních časopisech, na plakátech a letácích, v knihovnách a na oficiálním serveru http://www.missacademia.cz/, kde nyní najdete fotografie, videa z minulých ročníků a další aktuální informace.

Mohlo by tě zajímat: